تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
کد خبر : 62070

آیفون لاکچری مخصوص طرفداران ایلان ماسک هم آمد

آیفون لاکچری مخصوص طرفداران ایلان ماسک هم آمد

آیفون لاکچری مخصوص طرفداران ایلان ماسک هم آمدوقتی صحبت از گوشی‌های لاکچری می‌شود، نام برند کاویار می‌درخشد و حالا شاهد رونمایی از یک آیفون لاکچری هستیم که برای طرفداران ایلان ماسک تدارک دیده شده است.
..

آیفون لاکچری مخصوص طرفداران ایلان ماسک هم آمد

وقتی صحبت از گوشی‌های لاکچری می‌شود، نام برند کاویار می‌درخشد و حالا شاهد رونمایی از یک آیفون لاکچری هستیم که برای طرفداران ایلان ماسک تدارک دیده شده است.

کاویار معمولا برای خاص جلوه دادن گوشی‌های خود نگاهی به گذشته دارد و در ساخت آنها از طلا، چرم گران‌قیمت و حتی گاهی اوقات سنگ مرمر استفاده می‌کند؛ اما این شرکت از نگاه به آینده نیز بدش نمی‌آید. آینده‌ای مملو از خودرو‌های الکتریکی و اکتشافات فضایی. فصل مشترک همه اینها ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس است.

آیفون لاکچری و سردیس ایلان ماسک

آیفون لاکچری

به همین خاطر تیم کاویار تصمیم گرفت مجموعه Visionaries خود را با یک نسخه لاکچری از آیفون ۱۳ پرو و سردیس ایلان ماسک گسترش دهد. هر دو اینها از یک ماشین تسلا ذوب شده ساخته شده‌اند.

کاویار آیفون ۱۳ پرو (مکس) تسلا الکترو دارای فریمی ساخته شده از تیتانیوم است و در بدنه پشتی آن نیز لایه‌ای مشکی از PVD دیده می‌شود. تضاد رنگ مشکی با کامپوزیت سفید رنگ (که مقاوم در برابر ضربه است) و پنل آلومینیومی ترکیب زیبایی را به وجود آورده است.

آیفون لاکچری
آیفون لاکچری
آیفون لاکچری
آیفون لاکچری

در ساخت این پنل از بدنه تسلا استفاده شده است و روی آن نیز تصویر ایلان ماسک، لوگو تسلا و خود ماشین حک شده است. بالای طرح ماشین یک قطعه مسی قرار دارد. این قطعه به کویل موتور‌های الکتریکی اشاره دارد که بدون آن ساخت چنین خودروهایی امکان نداشت.

از این آیفون لاکچری تنها ۹۹ عدد ساخته خواهد شد و قیمت مدل پایه آن نیز ۶۷۵۰ دلار تعیین شده است.

آیفون لاکچری / ایلان ماسک

حالا نوبت به سردیس ایلان ماسک می‌رسد که روی پایه‌ای از مرمر سیاه قرار گرفته است. روی پایه سردیس نیز یک پلاک ساخته شده از طلا قرار دارد که روی آن شماره سریال دیده می‌شود.

آیفون لاکچری / ایلان ماسک
آیفون لاکچری / ایلان ماسک
آیفون لاکچری / ایلان ماسک
آیفون لاکچری / ایلان ماسک

کاویار قصد دارد تنها ۲۷ عدد از این سردیس ۳۲۲۰ دلاری را بسازد و در ساخت آنها نیز از قطعات فلزی تسلا مدل ۳ (کاپوت، درها و دیگر پنل‌ها) استفاده خواهد شد. در ویدیو زیر می‌توانید پروسه ساخت سردیس ایلان ماسک و آیفون لاکچری را تماشا کنید.

دانلود ویدیو

البته مجموعه Visionaries کاویار تنها محدود به این دو مدل نیست و در آن آیفون لاکچری دیگری با نام Elon iPhone (الهام گرفته شده از ربات تسلا) و سردیس‌ استیو جابز و جک ما دیده می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.