تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۰۳
کد خبر : 66780

آیا گلکسی اس ۲۲ سامسونگ درگاه حافظه میکرو اس دی دارد؟

آیا گلکسی اس ۲۲ سامسونگ درگاه حافظه میکرو اس دی دارد؟

آیا گلکسی اس ۲۲ سامسونگ درگاه حافظه میکرو اس دی دارد؟اکثر مشخصات سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ لو رفته است؛ اما همچنان باید پاسخ یک پرسش خیلی مهم را داد. آیا Galaxy S22 از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند..

آیا گلکسی اس ۲۲ سامسونگ درگاه حافظه میکرو اس دی دارد؟

اکثر مشخصات سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ لو رفته است؛ اما همچنان باید پاسخ یک پرسش خیلی مهم را داد. آیا Galaxy S22 از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند؟

سامسونگ با حذف درگاه کارت حافظه در سال ۲۰۲۱ دست به یک اقدام جنجالی زد. تا پیش از رونمایی از سری گلکسی S21، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ این امکان را داشتند تا با استفاده از کارت حافظه microSD فضای بیشتری را برای ذخیره فایل در اختیار کاربران قرار دهند و همین هم جزء مزایای گوشی‌های پرچمدار این شرکت محسوب میشد؛ زیرا اکثر شرکت‌ها درگاه کارت حافظه را حذف کرده بودند.

ولی با وجود این، سامسونگ تصمیم به حذف درگاه کارت حافظه گرفت و طبیعتا کاربران هم خیلی از این موضوع ناراحت شدند.

پشتیبانی از کارت حافظه در سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

گلکسی اس 22 سامسونگ / گلکسی S20

حالا سال ۲۰۲۲ است و سامسونگ می‌خواهد تا کمتر از یک هفته دیگر از سری گلکسی اس ۲۲ رونمایی کند. به لطف شایعات و اخبار مختلف، تقریبا از تمامی مشخصات و ویژگی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا آگاهی داریم؛ آما آیا شاهد بازگشت پشتیبانی از کارت حافظه به آنها خواهیم بود؟

جواب این سوال خیر است. سری گلکسی اس ۲۲ به احتمال زیاد از کارت حافظه پشتیبانی نخواهد کرد و در اخبار و شایعات اخیر نیز هیچ نشانه امیدوار‌ کننده‌ای در این رابطه دیده نشده است. تنها امیدواریم که مدل گلکسی اس ۲۲ اولترا با چنین امکانی عرضه شود و البته آن هم خیلی بعید به نظر می‌رسد. مگر اینکه سامسونگ قصد داشته باشد در روز معرفی رسمی همه را شگفت‌زده کند.

شاید بپرسید که با وجود حافظه داخلی زیاد، آیا همچنان سری گلکسی S22 به کارت حافظه نیاز دارند؟ پاسخ به این سوال مثبت است. در حال حاضر شرایط به گونه‌ای شده که ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی گوشی‌های هوشمند در برخی موارد از لپ‌تاپ‌ها نیز بیشتر است. به عنوان مثال گفته می‌شود که مدل‌های گلکسی S22 پلاس و اولترا در نسخه ۱ ترابایتی با برچسب قیمیتی ۱۱۰۰ و ۱۴۰۰ دلاری عرضه خواهند شد (بله، از سری گلکسی S21 گرانتر هستند).

گلکسی اس 22 سامسونگ

ولی با توجه به افزایش روزافزون کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند و حجم بالای عکسها و فیلم‌ها، هنوز هم به کارت حافظه نیاز است و پس از مدتی کاربر این موضوع را حس خواهد کرد. علاوه بر این، با توجه به قیمت بالایی که شرکت‌ها برای نسخه‌های با حافظه بیشتر طلب می‌کنند، کاربران تمایل دارند یک کارت حافظه جداگانه را تهیه کنند که در مجموع برای آنها ارزان‌تر تمام خواهد شد.

همچنین تعویض کارت حافظه و یا انتقال فایل از کارت حافظه به یک رایانه نیز راحت‌تر است. آخرین گوشی‌های پرچمداری که سامسمونگ با کارت حافظه عرضه کرد، سری گلکسی S20 بودند. سامسونگ یک شرکت بزرگ است و تنها یک سال از تصمیم آنها برای حذف کارت حافظه گذشته است. به همین خاطر بعید می‌دانیم که به این زودی مجددا نظر خود را تغییر دهند و سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با این قابلیت همراه شوند.

منبع :Phone Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.