تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
کد خبر : 55675

آپدیت تلگرام ۸.۰ با قابلیت تماس تصویری بدون محدودیت و ویژگی‌های جذاب دیگر منتشر شد

آپدیت تلگرام ۸.۰ با قابلیت تماس تصویری بدون محدودیت و ویژگی‌های جذاب دیگر منتشر شد

آپدیت تلگرام ۸.۰ با قابلیت تماس تصویری بدون محدودیت و ویژگی‌های جذاب دیگر منتشر شدآپدیت تلگرام ۸.۰ منتشر شد. در Telegram 8.0 دیگر محدودیتی برای تعداد افراد شرکت کننده در تماس تصویری و پخس زنده (لایو ا..

آپدیت تلگرام 8.0آپدیت تلگرام ۸.۰ با قابلیت تماس تصویری بدون محدودیت و ویژگی‌های جذاب دیگر منتشر شد

آپدیت تلگرام ۸.۰ منتشر شد. در Telegram 8.0 دیگر محدودیتی برای تعداد افراد شرکت کننده در تماس تصویری و پخس زنده (لایو استریم) وجود ندارد و ویژگی‌های جذاب دیگری نیز اضافه شده‌اند.

تلگرام پس از جنجالی که بر سر مسئله حریم شخصی در واتس‌اپ پیش آمد، بسیار محبوب شده است و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با اضافه کردن ویژگی‌های جدید کاربران رو به رشد خود را راضی نگه دارد. بیایید نگاهی به ویژگی‌های جدید آپدیت تلگرام ۸.۰ داشته باشیم.

آپدیت تلگرام ۸.۰

تماس تصویری و لایو استریم بدون محدودیت

آپدیت تلگرام 8.0

در نسخه ۸.۰ تلگرام دیگر هیچ محدودیتی برای تعداد افراد شرکت کننده در تماس تصویری گروهی وجود ندارد. این موضوع برای لایو استریم نیز صدق می‌کند. شرکت‌ کنندگان می‌توانند در صورت تمایل از قابلیت بلند کردن دست برای شرکت در بحث استفاده کنند. البته این گزینه تنها در صورت تایید شما در طول تماش گروهی ظاهر خواهد شد.

برای انجام یک تماس تصویری گروهی کافی است که به گروه مورد نظر رفته و گزینه «چت تصویری» را انتخاب کنید. برای لایو استریم نیز باید در بخش کانال‌های برنامه به سراغ گزینه «Live Stream» بروید.

قابلیت Flexible Forwarding

آپدیت تلگرام 8.0

تماس تصویری و لایو استریم بدون محدودیت تنها ویژگی جدید آپدیت تلگرام ۸.۰ نیست. در این نسخه شاهد اضافه شدن قابلیت دیگری به نام Flexible Forwarding هستیم که به کاربر اجازه می‌دهد در هنگام ارسال یک پیام به شخص دیگر کپشن مربوطه یا نام فرستنده اصلی را پنهان کنید.

علاوه بر این، پنجره پیش نمایش امکان تغییر دریافت کننده را فراهم می‌کند تا در مواردی که ناخواسته چت دیگری را انتخاب کرده‌اید، مشکلی پیش نیاید.

قابلیت رفتن به کانال‌های دیگر بدون خارج شدن از چت

آپدیت تلگرام 8.0

دیگر ویژگی این به‌روزرسانی مهم قابلیت Jump to Channel است. این ویژگی مخصوصا در حالتی که چت‌های خود را در قالب پوشه‌های مختلف و پیام‌های آرشیو شده دسته‌بندی کرده باشید، بسیار مفید خواهد بود.

در این قابلیت جدید می‌توانید پس از اینکه تمامی پیام‌های جدید یک کانال خاص را خواندید، کمی با انگشت خود صفحه را به سمت بالا بکشید تا بدون خارج شدن از چت کنونی وارد پیام‌های خوانده نشده کانال بعدی شوید. این ویژگی از ترتیب تعیین شده توسط شما پیروی خواهد کرد: ابتدا کانال‌های موجود در یک پوشه، سپس پیام‌های خوانده نشده در پوشه‌های دیگر و در نهایت موارد باقی مانده در قسمت تمامی چت‌ها و آرشیو.

سایر ویژگی‌های آپدیت تلگرام ۸.۰

آپدیت تلگرام 8.0

علاوه بر موارد فوق، تلگرام در نسخه ۸.۰ پیدا کردن استیکر‌ها را نیز برای شما راحت‌تر کرده است. از این به بعد در پنل استیکر و بالای قسمت «استیکر‌های اخیر» شاهد اضافه شدن استیکر‌های ترند خواهید بود. از این طریق کاربران می‌توانند استیکر‌های محبوب و جذاب را مشاهده کنند.

آپدیت تلگرام 8.0

همچنین هنگامی که در حال جستجو در میان بسته‌های استیکر خود هستید، نام بسته نیز به نمایش درمی‌آید تلگرام در نسخه اندرویدی برنامه خود پیش‌ نمایش بزرگتری از استیکر‌های پیشنهادی را نشان می‌دهد.

مهم‌تر از همه هنگامی که در حال پیدا کردن استیکر مناسب هستید، در زیر تصویرتان عبارت «Choosing a sticker» ظاهر می‌شود. از دیگر ویژگی‌های تلگرام ۸.۰ می‌توان به نمایش تعداد کامنت‌های خوانده نشده و ایموجی‌های متحرک اشاره کرد.

منبع :Phone Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.