تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 67165

آنر ۶۰ SE معرفی شد؛ آیفون اندرویدی با مشخصات و قیمت مناسب

آنر ۶۰ SE معرفی شد؛ آیفون اندرویدی با مشخصات و قیمت مناسب

آنر ۶۰ SE معرفی شد؛ آیفون اندرویدی با مشخصات و قیمت مناسبگوشی آنر ۶۰ SE با ظاهری شبیه به آیفون‌های اپل، مشخصات فنی میان‌رده و قیمت مناسب معرفی شد. Honor 60 SE می‌خواهد با گوشی‌های شیائومی رقابت کند.
س..

آنر ۶۰ SE معرفی شد؛ آیفون اندرویدی با مشخصات و قیمت مناسب

گوشی آنر ۶۰ SE با ظاهری شبیه به آیفون‌های اپل، مشخصات فنی میان‌رده و قیمت مناسب معرفی شد. Honor 60 SE می‌خواهد با گوشی‌های شیائومی رقابت کند.

سرانجام گوشی آنر ۶۰ SE رونمایی شد تا به سومین عضو اقتصادی گوشی‌های سری Honor 60 تبدیل شود. طراحی قاب پشتی و خصوصاً پیکربندی دوربین پشتی آن ما را به یاد آیفون ۱۳ پرو اپل می‌اندازد؛ اما در اصل این یک گوشی اقتصادی است که از چیپست میان‌رده Dimensity 900 با ۸ گیگابایت رم قدرت می‌گیرد.

آنر تمام جزئیات فنی این گوشی را فاش نکرده، اما مهم‌ترین آن‌ها را می‌دانیم. در جلوی قاب آن یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی قرار گرفته که پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را ارائه می‌کند و به یک باتری ۴،۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۶۶ واتی مجهز است.

آنر 60 SE

در پشت قاب این گوشی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار گرفته است، ولی جزئیات فنی دو دوربین دیگر در دست نیست. این دو دوربین در نسخه اصلی شامل یک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید بودند.

آنر ۶۰ اس ای رابط کاربری Magic UI 5.0 را اجرا می‌کند و به زودی آپدیت نسخه ۶ این رابط کاربری را نیز دریافت خواهد کرد.

این گوشی در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و سبز و با قیمت پایه ۳۴۵ دلاری برای نسخه ۱۲۸ گیگ و ۳۹۰ دلاری برای نسخه ۲۵۶ گیگ، از ۱۷ فوریه عرضه خواهد شد.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.