تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۳:۳۰
کد خبر : 29213

آموزش حل مشکل Shazam + دانلود نسخه بدون تحریم

آموزش حل مشکل Shazam + دانلود نسخه بدون تحریم

Shazam – شازم یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های پیدا کردن موزیک است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که یک بخشی از یک موسیقی را در مهمانی و یا در جایی دیگر شنیده‌اید و از آن آهنگ خوشتان آمده است اما بنابر به هر دلیلی نتوانستید بپرسید که خواننده این آهنگ کیست. […]
نوشته آموزش حل مشکل Shazam + دانلود نسخه بدون تحریم (شهریور ۹۹) اولین بار در گویا تک • آموزش و دانلود. پدیدار شد.

شازم یکی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن هایی است که توسط آن می توانید با پلی کردن موسیقی مورد نظرتان بفهمید نام خواننده و نام اثر پیست اما مشکلی که وجود دارد این است که این نرم افزار چندی است ایران را تحریم کرده است و شما نمی توانید این نرم افزار کاربری را دانلود نمایید در این مقاله بهترین روش برای دانلود نسخه بدون تحریم شازم را به شما معرفی میکنیم و همچنین یک نرم افزار جایگزین شازم برای شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

راه حل مشکل کار نکردن و تحریم Shazam

با این وجود این برنامه یک مشکل بسیار اساسی دارد و آن هم تحریم است. متاسفانه به دلیل اینکه این برنامه ما را تحریم کرده قادر به استفاده از آن نیستم. اما نگران نباشید با وجود تحریم هم باز هم روش‌هایی وجود دارد که می‌توان به راحتی از Shazam استفاده کرد. برای اینکار شما حتما باید از نسخه‌ای که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم استفاده کنید تا مشکل تحریم هم حل شود.

Shazam دارای امکانات و ویژگی‌های بسیار زیادی است و کار کردن با این برنامه بسیار ساده می‌باشد و تنها کافیست بعد از اجرا کردن برنامه، موزیک مورد نظر خود را پخش کنید و یا در صورت نبودن صوت موزیک، قسمتی از متن آهنگ را بخوانید. Shazam در عرض چند ثانیه موزیک شما را پیدا کرده و اطلاعات آن آهنگ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آموزش حل مشکل Shazam + دانلود نسخه بدون تحریم
شازم – shazam

 

معرفی و دانلود برنامه شازم – Shazam

این نرم افزار کاربردی در گوگل پلی تا کنون بیش از صد میلیون دفعه دانلود شده است ، جالب اینجاست که این نر م افزار امتیاز ۴.۴ را در نظرسنجی کاربرانی که از این نرم افزار استفاده کرده اند را کسب کرده است ، این نرم افزار زبان فارسی را پشتیبانی نمیکند اما می توانید برخی از موسیقی های فارسی را به کمک ان پیدا کنید ، البته این زمانی قابل اجرا می باشد که ان آهنگ در دیتا بیس شازم موجود باشد از این رو در ادامه یک نرم افزار جایگزین هم به شما معرفی خواهیم کرد.

سایر امکانات و ویژگی‌های Shazam

  • قابلیت پخش موزیک‌هایی که از طریق جستجو پیدا شده
  • قابلیت مشاهده ویدئو‌ها از طریق یوتیوب
  • رابط کاربری بسیار ساده و آسان و کاربرپسند
  • امکان به اشتراک گذاری موزیک‌های پیدا شده
  • وجود بانک اطلاعاتی بسیار وسیع و دارا بودن موزیک‌های فارسی

 

اگر اهل موسیقی هستید و دوست دارید آهنگ‌های مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از این برنامه استفاده کنید و برای اینکه با مشکل تحریم مواجه نشوید حتما از نسخه‌ای که ما در سایت عرضه کردیم استفاده کنید. برای استفاده از برنامه نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید و استفاده از آن کاملا رایگان است.

نکته‌ای که در آخر بهتر است ذکر کنم این است که Shazam برای پیدا کردن موزیک‌ها نیاز به اینترنت دارد و فرقی نمی‌کند که از اینترنت گوشی استفاده می‌کنید و یا اینترنت‌های خانگی.

 

🔵 دانلود نسخه بدون مشکل Shazam

 

برنامه جایگزین برای برنامه شازم، دانلود بیت فایند (۱۰۰% کاربردی و موفقیت آمیز)

حالا چه اصراریه که از برنامه شازم استفاده کنیم که هم فیلتر هست و هم تحریم! یک اپلیکیشن کاربردی دیگر با نام BeatFind وجود دارد که از نظر موفقیت آمیز بودن در جستجوی آهنگ بسیار بهتر است و حجم کمتری نیز نسبت به شازم دارد. البته فیلتر و تحریم هم نیست و تبلیغات هم ندارد. شما پس از نصب به راحتی و بدون هرگونه مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید 😊😉

ابتدا برنامه بیت فایند را از لینک زیر دریافت و نصب کنید:

⭕ دانلود Beatfind نسخه پرمیوم – ۴۲ مگابایت

پس از نصب برنامه بر روی دکمه جستجو ضربه بزنید تا برنامه صدای آهنگ مورد نظر را اسکن کند.

پس از حدود ۱۰ ثانیه نام آهنگ مورد نظر را برای شما نمایش می‌دهد.

 

آموزش حل مشکل Shazam + دانلود نسخه بدون تحریم

 

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.