تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 30247

آشنایی با سرویس صدور آنلاین فاکتور – درگاه پرداخت پی پینگ

آشنایی با سرویس صدور آنلاین فاکتور – درگاه پرداخت پی پینگ

آشنایی با سرویس صدور آنلاین فاکتور – درگاه پرداخت پی پینگ اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی یا حتی فروشگاه فیزیکی باشید، حتما می‌دانید که صدور فاکتور برای مشتری، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در هنگام فروش محصولات و ارائه خدمات است.
حتی اگر به شکل فریلنسری کار کرده باشید، بسیار پیش آمده که کارفرما از شما درخواست فاکتور کرده است. یکی از سرویس‌های کامل و مطمئنی که در این زمینه وجود دارد، سرویس فاکتور آنلاین پی پینگ است؛ با استفاده از امکانات پلتفرم پرداخت پی پینگ، دیگر فروش محصولات و ارائه خدمات در قالب یک فروشگاه یا به صورت فریلنسری، سختی‌های رایج را ندارد؛ مدیریت مالی خود را به طور کامل به پی پینگ بسپارید و بر روی کار خود متمرکز شوید. در ادامه با مهم‌ترین سرویس‌های درگاه پرداخت پی پینگ، آشنا می‌شویم.
صدور فاکتور به روش‌های متنوع در سیستم پرداخت پی پینگ، صدور فاکتور آنلاین با استفاده از وبسایت و پنل کاربری، نرم افزار و اپلیکیشن صدور فاکتور قابل انجام است. در تمامی این پلتفرم‌ها، امکان مدیریت فاکتورها و گزارش‌گیری حرفه‌ای از آن‌ها نیز فراهم شده است. علاوه بر این، برای مشتریانی که خواس..

آشنایی با سرویس صدور آنلاین فاکتور – درگاه پرداخت پی پینگ

اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی یا حتی فروشگاه فیزیکی باشید، حتما می‌دانید که صدور فاکتور برای مشتری، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در هنگام فروش محصولات و ارائه خدمات است.

حتی اگر به شکل فریلنسری کار کرده باشید، بسیار پیش آمده که کارفرما از شما درخواست فاکتور کرده است. یکی از سرویس‌های کامل و مطمئنی که در این زمینه وجود دارد، سرویس فاکتور آنلاین پی پینگ است؛ با استفاده از امکانات پلتفرم پرداخت پی پینگ، دیگر فروش محصولات و ارائه خدمات در قالب یک فروشگاه یا به صورت فریلنسری، سختی‌های رایج را ندارد؛ مدیریت مالی خود را به طور کامل به پی پینگ بسپارید و بر روی کار خود متمرکز شوید. در ادامه با مهم‌ترین سرویس‌های درگاه پرداخت پی پینگ، آشنا می‌شویم.

صدور فاکتور به روش‌های متنوع

در سیستم پرداخت پی پینگ، صدور فاکتور آنلاین با استفاده از وبسایت و پنل کاربری، نرم افزار و اپلیکیشن صدور فاکتور قابل انجام است. در تمامی این پلتفرم‌ها، امکان مدیریت فاکتورها و گزارش‌گیری حرفه‌ای از آن‌ها نیز فراهم شده است. علاوه بر این، برای مشتریانی که خواستار فاکتور رسمی هستند، می‌توانید یک فاکتور رسمی صادر کنید.

اپلیکیشن فاکتور پی ‌‌پینگ برای کاربران اندرویدی منتشر شده است و کاربران iOS می‌‌‌توانند از نسخه PWA پی‌‌ پینگ استفاده کنند؛ برای این کار کافی است به سایت pwa.payping.ir مراجعه کنید؛ پس از آن در منوی مرورگر خود، گزینه‌ی Add to Homescreen را بزنید. از طریق میانبر ایجاد شده در صفحه‌ی Home، می‌توانید به اپلیکیشن پی پینگ دسترسی داشته باشید.

روش‌های مختلف برای پرداخت فاکتورها

در سیستم یکپارچه‌ی پی‌پینگ، امکان ارسال فاکتور آنلاین از طریق ایمیل و پیامک وجود دارد. با ارسال فاکتور به مشتری، لینکی برای وی پیامک و ایمیل می‌شود. مشتری شما با کلیک بر روی این لینک، به صفحه‌ی فاکتور هدایت می‌گردد و پس از مشاهده‌ی اطلاعات فاکتور، از طریق لینک پرداخت موجود در آن می‌تواند اقدام به پرداخت کند. شما نیز در داشبورد اختصاصی خود، گزارش کاملی از وضعیت پرداخت فاکتور، دریافت می‌کنید. امکان پرداخت فاکتورها از طریق درگاه آنلاین، پوز و به صورت نقدی وجود دارد.

فاکتور زمان‌بندی‌شده

موسسات، کسب‌وکارها یا حتی خیریه‌‌ها، نیاز دارند تا در بازه‌های زمانی مشخصی، فاکتورهایی با مبلغ معین، برای مشتریان خود ارسال کنند. مدیریت و یادآوری چنین پرداخت‌هایی، مخصوصا اگر تعدادشان زیاد باشد، وقت‌گیر است. با استفاده از فاکتور زمان‌بندی شده‌ی پی‌پینگ، کافی است مبلغ و بازه‌ی زمانی را تعیین کنید تا در موعد تاریخ، ایمیل و پیامک به صورت کاملا خودکار برای مشتریان ارسال شود. مشتری با کلیک بر روی لینک ارسال ‌شده، به صفحه فاکتور هدایت می‌‌شود؛ پس از مشاهده فاکتور می‌‌تواند از طریق درگاه پرداخت بانکی، اقدام به پرداخت کند.

پی پینگ

سایر امکانات فاکتور آنلاین پی‌پینگ

فاکتور آنلاین پی‌‌پینگ، امکانات متعدد دیگری نیز دارد که در ادامه به بخشی از آن‌‌ها اشاره می‌‌کنیم:

صدور کد تخفیف

در فاکتور آنلاین پی‌‌‌‌‌‌پینگ، می‌‌‌‌‌‌توانید بر روی هر یک از محصولات به طور جداگانه و یا بر روی کل فاکتور، تخفیف مد نظر خود را به صورت درصدی یا با مبلغی ثابت، اعمال کنید.

اعمال مالیات و هزینه حمل‌‌ونقل

اشتباه یا فراموش کردن اعمال مالیات بر فاکتورها، مشکلات متعددی در حساب‌رسی‌‌‌‌‌های شما ایجاد می‌‌‌‌‌کند؛ با استفاده از سیستم پی‌‌‌‌‌پینگ و اعمال خودکار مالیات بر فاکتورها، از تمامی این مشکلات، پیش‌‌‌‌‌گیری می‌‌‌‌‌شود. علاوه بر این، می‌‌‌‌‌توانید برای فاکتور خود، هزینه‌‌‌‌‌ی حمل‌‌‌‌‌ونقل نیز تعیین کنید تا بر مبلغ فاکتور اضافه شود.

فاکتور مرجوعی و اصلاحی

گاه کالایی که برای مشتری ارسال می‌گردد، به دلایل مختلف مرجوع می‌شود. در چنین مواقعی، ممکن است صورت‌حساب‌های شما به کلی به هم بریزد. راه حل مدیریت چنین موضوعی، استفاده از فاکتور مرجوعی پی‌پینگ است. در واقع با صدور فاکتور مرجوعی و اضافه کردن مشتری، کالا یا کالاهای مد نظر به موجودی انبار شما اضافه می‌شود.

برخی اوقات پیش می‌آید که فاکتوری برای مشتری ارسال می‌کنید، اما نیاز است تغییراتی در آن ایجاد شود؛ برای مثال یک یا چند آیتم به آن اضافه یا از آن کم شود. در این مواقع از فاکتور اصلاحی پی پینگ استفاده کنید.

نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ

استفاده از نرم افزار فروشگاهی در مغازه‌های بزرگ و حتی کوچک، بسیاری از فرایندها را خودکار و تسهیل کرده است. بدون استفاده از ابزارهای مدیریت و صندوقداری فروشگاه، مغازه‌داران با مشکلاتی متعددی مانند زمان‌بر بودن فرایند محاسبه‌ی صورتحساب، اتلاف وقت مشتری و مغازه‌دار هنگام صدور فاکتور، محدود بودن روش‌های پرداخت و … روبرو می‌شوند. نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ در پلتفرم‌های مختلف، بر روی کامپیوترهای شخصی (Windows, macOS, Linux) با ساده‌ترین و بعضا کم‌ترین مشخصات فنی، قابل نصب و استفاده است.

پی پینگ

یکپارچگی سرویس‌ها و استفاده از درگاه پرداخت آنلاین

تمامی سرویس‌‌هایی که در قسمت‌‌های قبل توضیح داده‌ شد، به طور کامل با یکدیگر یکپارچه می‌‌شوند و می‌‌توان وضعیت پرداختی‌‌ها را در یک پنل واحد، مشاهده کرد؛ علاوه بر این اگر صاحب سایت هستید، می‌‌توانید درگاه پرداخت سایت خود را نیز به سیستم پی‌‌پینگ متصل نمایید؛ این اتصال با استفاده از پلاگین‌‌ها و ماژول‌‌های پرداختی و یا API درگاه پرداخت، امکان‌‌پذیر است. همچنین کلیه پرداخت‌ها در سیستم پی‌پینگ، امکان تسویه حساب روزانه و از طریق سیستم پایا را دارند.

گزارش‌گیری یکپارچه

از اصول اولیه‌ی همه‌ی کسب‌وکارها، محاسبه‌ی میزان رشد و گزارش‌گیری مستمر از وضعیت کسب‌وکار است. اگر فاکتورهای مالی شما به روش‌های سنتی صادر شده باشند، در هنگام گزارش‌گیری با دفترها و دسته‌های کاغذ به‌هم ریخته و گیج‌کننده روبرو می‌شوید و راه به جایی نخواهید برد! پی‌پینگ برای حل این مشکل راهکار جامعی ارائه کرده است. با استفاده از سیستم گزارش‌گیری پی‌پینگ، تنها کافی است بازه‌ی زمانی دلخواه را مشخص کنید و گزارش‌های مد نظرتان را دریافت نمایید. در سرویس پی‌پینگ، گزارش‌گیری دقیق از وضعیت فاکتورها، جست‌وجو از طریق نام مشتری و … امکان‌پذیر است. همچنین قادر خواهید بود PDF یا اکسل گزارش‌ها را دریافت کنید. برای آشنایی بیش‌‌‌‌‌تر با سرویس‌‌‌‌‌های متنوع پی‌‌‌‌‌پینگ، به سایت این پرداخت یار مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.