تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر : 34505

آشنایی با بهترین کوادکوپتر ارزان در ایران

آشنایی با بهترین کوادکوپتر ارزان در ایران

آشنایی با بهترین کوادکوپتر ارزان در ایران با افزایش انفجاری قیمت دلار در طی یکسال گذشته، قیمت اغلب کالاها سر به فلک کشیده است. افزایش قیمت در کالاهای سرگرمی و تفریحی هم خود را نشان داده است. یکی از وسایل تفریحی که طی یک‌سال گذشته، رشد چشم‌گیری را در قیمت تجربه کرده، انواع هلی شات است. با تغییر قیمت‌ها، رفتار خریداران و علاقه‌مندان به پرواز و سرگرمی هم دستخوش تغییراتی شده که مهم‌ترین‌ آن‌ها تمایل به خرید محصولات ارزان قیمت است. ما در این مقاله می‌خواهیم یک لیست کامل از بهترین کوادکوپترهای ارزان در ایران را به شما معرفی کنیم.
در بازار کوادکوپتر ارزان قیمت پیدا می‌شود؟ اگر بازده ارزان بودن قیمت را زیر ۸ میلیون تومان در نظر بگیریم، (در هنگام نگارش این محتوا) پاسخ سوال مثبت است. در حال حاضر کوادکوپترهایی از برندهای مطرح دنیا با قیمت مناسب در بازار وجود دارد. این کوادکوپترها بهترین پاسخ برای کسانی است که به دنبال ارزان‌ترین محصولات هستند و نیم‌نگاهی هم به کیفیت و امکانات دارند. پیش از معرفی این مدل‌ها بهتر است چند نکته را با یک‌دیگر مرور کنیم.
در بازار ارزان قیمت‌ها به دنبال بهت..

آشنایی با بهترین کوادکوپتر ارزان در ایران

با افزایش انفجاری قیمت دلار در طی یکسال گذشته، قیمت اغلب کالاها سر به فلک کشیده است. افزایش قیمت در کالاهای سرگرمی و تفریحی هم خود را نشان داده است. یکی از وسایل تفریحی که طی یک‌سال گذشته، رشد چشم‌گیری را در قیمت تجربه کرده، انواع هلی شات است. با تغییر قیمت‌ها، رفتار خریداران و علاقه‌مندان به پرواز و سرگرمی هم دستخوش تغییراتی شده که مهم‌ترین‌ آن‌ها تمایل به خرید محصولات ارزان قیمت است. ما در این مقاله می‌خواهیم یک لیست کامل از بهترین کوادکوپترهای ارزان در ایران را به شما معرفی کنیم.

در بازار کوادکوپتر ارزان قیمت پیدا می‌شود؟

اگر بازده ارزان بودن قیمت را زیر ۸ میلیون تومان در نظر بگیریم، (در هنگام نگارش این محتوا) پاسخ سوال مثبت است. در حال حاضر کوادکوپترهایی از برندهای مطرح دنیا با قیمت مناسب در بازار وجود دارد. این کوادکوپترها بهترین پاسخ برای کسانی است که به دنبال ارزان‌ترین محصولات هستند و نیم‌نگاهی هم به کیفیت و امکانات دارند. پیش از معرفی این مدل‌ها بهتر است چند نکته را با یک‌دیگر مرور کنیم.

در بازار ارزان قیمت‌ها به دنبال بهترین نباشید

اگر شما یک عکاس یا فیلم‌بردار حرفه‌ای هستید و می‌خواهید با خرید کوادکوپتر ارزان قیمت، کسب درآمد کنید، باید جای دیگری محصولات با کیفیت را پیدا کنید. به عبارت دیگر در همین ابتدا بایستی آب پاکی را روی علاقه‌مندان و عاشقان پرواز بریزیم و صادقانه بگوییم مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شود، برای حرفه‌ای‌ها چندان کاربردی نیست.

خرید هلی شات ارزان برای اولی‌ها بهترین انتخاب است

بر خلاف حرفه‌ای‌ها، اگر اولین تجربه خود را در خرید هلی شات دارید، دوستانه توصیه می‌کنیم که در ابتدای کار هزینه زیادی نکنید. بسیاری برای یک یا چند پرواز در طول سال اقدام به خرید هلی شات می‌کنند. از طرف دیگر برخی افراد با چند پرواز از هلی شات خسته می‌شوند و دوست دارند سرگرمی‌های دیگری مثل ماشین کنترلی را هم تجربه کنند. در حقیقت تنوع طلبی یکی از ویژگی های همه ماست و در برخی مواقع باعث می شود که بی خیال قیمت ماشین کنترلی آفرود یا هلی شات حرفه‌ای شویم و بهترین را انتخاب کنیم.

اما پیشنهاد می‌کنیم از مدل های ارزان قیمت کار خود را شروع کنید. چه در انتخاب ماشین کنترلی و چه در انتخاب هلی شات، برندهای مختلفی دستگاه‌های ارزان قیمت را به بازار عرضه می‌کنند که بهترین انتخاب برای شروع حرفه‌ای‌گری هستند.

چه برندهایی هلی شات ارزان قیمت تولید می‌کنند؟

شاید باورش سخت باشد که بهترین هلی شات‌های ارزان قیمت موجود در ایران از برندهای مطرح و روز دنیا است. برندهای بزرگ دنیا همواره سعی می‌کنند، نیاز مخاطبان مختلف در امکانات و قیمت را هنگام تولید و عرضه محصولات خود به بازار در نظر بگیرند. بنابراین بخشی از تلاش برندهای بزرگی مثل DJI، SJRC، JJRC و سایما جلب رضایت کاربرانی است که به دنبال خرید محصولات ارزان قیمت هستند. در ادامه محصولات ارزان قیمت هر کدام از این برندها را به طور مجزا بررسی می‌کنیم.

کوادکوپتر

· کوادکوپتر نیمه‌حرفه‌ای H68 از JJRC؛ چینی‌های همیشه مدعی در بازار ارزان قیمت

برند JJRC یکی از پیشگامان هلی شات در سراسر دنیا به شما می‌رود. این برند چینی تمرکز خود را بر تولید محصولات ارزان قیمت و با امکانات مناسب گذاشته است. یکی از معروف‌ترین و ارزان‌ترین مدل‌های کمپانی جی جی آر سی چینی، کوادکوپتر نیمه‌حرفه‌ای H68 است که با قیمتی مناسب در بازار ایران حضور دارد. رنج قیمتی این دستگاه بین ۴ تا ۶ میلیون تومان است.

· کوادکوپتر SG106 از برند ZLRC؛ سورپرایز ارزان با دوربین

کمتر پیش می‌آید که یک هلی شات ارزان قیمت امکاناتی مثل دوربین را هم به کاربران خود ارائه دهد. اما برند ZLRC با معرفی هلی شات SG106 همه را شگفت زده کرده است. این هلی شات که با قیمتی بین ۴ تا ۵ و نیم میلیون در بازار حضور دارد، یک دوربین مناسب هم بر روی خود سوار کرده تا کاربرانش بتوانند لذت فیلم‌برداری با هلی شات را تجربه کنند. اگر سری به صفحه قیمت هلی شات دوربین دار متوجه می‌شوید که کمتر هلی شات دوربین داری با این قیمت در بازار یافت می‌شود.

· کوادکوپتر نیمه حرفه ای F84 محصولی از کمپانی تازه تاسیس Zheng fei

Zheng fei یکی از نورسیده‌های بازار هلی شات است. کمپانی‌ای که بازار هلی شات‌های ارزان قیمت را هدف گرفته و با معرفی کوادکوپتر نیمه حرفه ای F84از رقبا زهر چشم گرفته است. این دستگاه را که می‌توانید با قیمتی بین ۲ تا ۳.۵ میلیون در بازار خریداری کنید، امکانات مناسبی دارد. طراحی یک‌دست مشکی در کنار یک دوربین نسبتا خوب باعث شده که F84 یک انتخاب ایده‌آل برای پرواز باشد.

· کوادکوپتر آموزشی Heliway 902HSو کوادکوپتر هوشمند Uav Gravity؛ تیر آخر برای ارزان‌ترین هلی شات

دو کوادکوپتر Heliway 902HSو کوادکوپتر هوشمند Uav Gravity را باید ارزان‌ترین محصولات بازار دانست. این هلی‌شات‌ها که می‌تواند به عنوان یک هدیه ارزان قیمت هم انتخاب شوند، بین ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان به فروش می‌رسند. بدنه مناسب و جذاب و از طرف دیگر قیمت پایین این هلی شات‌‌ها را خصوصا برای کودکان و نوجوانان خریدنی کرده است. اگر بخواهیم به سوال اول مقاله جواب بدهیم باید این دو مدل را به عنوان بهترین کوادکوپتر ارزان در ایران به شما معرفی کنیم.

کوادکوپتر

پریماتوی؛ فروشگاهی که شما را شگفت زده می‌کند

احتمالا شما هم بعد از خواندن این مقاله به فکر خرید یک هلی شات ارزان از بین مدل‌های معرفی شده هستید. اگر می‌خواهید یک هلی شات ارزان را از بهترین فروشگاه عرضه کوادکوپتر تهیه کنید، انتخاب و پیشنهاد اول ما پریماتوی است.

پریماتوی با قراردادن مدل‌های مختلف در دسترس کاربران، پشتیبانی قطعات و گارانتی ضمانت کالا همه نیازهای مشتریان را برطرف می‌کند. برای آشنایی بیشتر با پریماتوی پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به وبسایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.