تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 38209

مشخصات اوپو فایند ایکس ۳ پرو، ایکس ۳ لایت و ایکس ۳ نئو فاش شد

مشخصات اوپو فایند ایکس ۳ پرو، ایکس ۳ لایت و ایکس ۳ نئو فاش شد

مشخصات اوپو فایند ایکس ۳ پرو، ایکس ۳ لایت و ایکس ۳ نئو فاش شد به زودی گوشی‌های Oppo Find X3 Pro ، X3 Lite و X3 Neo معرفی خواهند شد. حال، مشخصات اوپو فایند ایکس ۳ پرو، ایکس ۳ لایت و ایکس ۳ نئو فاش شد.
بعد از اینکه اوپو تایید کرد سری Find X3 در ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) معرفی خواهد شد، اکنون مشخصات احتمالی این دستگاه‌ها توسط WinFuture به بیرون درز پیدا کرده است.
فایند ایکس ۳ پرو این مدل، پرچمدار این سری اوپو است و انتظار می‌رود از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. صفحه نمایش دستگاه ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن QHD + خواهد بود و از HDR10 + پشتیبانی می‌کند. نرخ تازه سازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز بوده و توسط گوریلا گلس ۵ محافظت خواهد شد. اوپو حسگر اثر انگشت را در زیر نمایشگر قرار داده است.
همانطور که در رندرها دیده می‌شود، طراحی دوربین چهارگانه جالب است. براساس چیزی که در اولین تصاویر لو رفته این گوشی در ژانویه دیدیم، جایگاه دوربین‌ها دارای برجستگی است. دوربین اصلی دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 با تثبیت کننده تصویر نوری خواهد بود. یک دو..

مشخصات اوپو فایند ایکس ۳ پرو، ایکس ۳ لایت و ایکس ۳ نئو فاش شد

به زودی گوشی‌های Oppo Find X3 Pro ، X3 Lite و X3 Neo معرفی خواهند شد. حال، مشخصات اوپو فایند ایکس ۳ پرو، ایکس ۳ لایت و ایکس ۳ نئو فاش شد.

بعد از اینکه اوپو تایید کرد سری Find X3 در ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) معرفی خواهد شد، اکنون مشخصات احتمالی این دستگاه‌ها توسط WinFuture به بیرون درز پیدا کرده است.

فایند ایکس ۳ پرو

این مدل، پرچمدار این سری اوپو است و انتظار می‌رود از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. صفحه نمایش دستگاه ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن QHD + خواهد بود و از HDR10 + پشتیبانی می‌کند. نرخ تازه سازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز بوده و توسط گوریلا گلس ۵ محافظت خواهد شد. اوپو حسگر اثر انگشت را در زیر نمایشگر قرار داده است.

مشخصات اوپو فایند ایکس 3

همانطور که در رندرها دیده می‌شود، طراحی دوربین چهارگانه جالب است. براساس چیزی که در اولین تصاویر لو رفته این گوشی در ژانویه دیدیم، جایگاه دوربین‌ها دارای برجستگی است. دوربین اصلی دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 با تثبیت کننده تصویر نوری خواهد بود. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید با فوکوس خودکار و دیافراگم f / 2.2 در کنار سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 و یک میکرولنز ۵ مگاپیکسلی نیز این مجموعه را تکمیل می‌کنند. این دوربین به کاربر توانایی زوم دیجیتال ۵ برابر و بزرگ نمایی هیبریدی ۲۰ برابر را خواهد داد. همه مدل‌های Oppo Find X3 دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهند بود.

باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری، شارژ سریع ۶۵ واتی و شارژ بی سیم سریع از دیگر مشخصات مشخصات اوپو فایند ایکس ۳ پرو است. این گوشی از گواهی IP68 بهره خواهد برد و دارای ابعاد ۱۶۳.۴ در ۷۴ در ۸.۳ میلی متر و وزن ۱۹۳ گرم است.

فایند ایکس ۳ نئو

اوپو فایند ایکس ۳ نئو، از نمایشگری با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. این صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دارای رزولوشن Full HD + و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز خواهد بود. طبق خبرها، قلب تپنده این دستگاه، اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود. ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

مشخصات اوپو فایند ایکس 3

گوشی Oppo Find X3 Neo دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.7 است. یک دوربین اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین تله ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. در بخش دوربین شاهد قابلیت بزرگ نمایی نوری ۵ برابری هستیم.

باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۵ واتی و گواهی مقاومت در برابر آب IPX4 از مشخصات مهم دیگر این دستگاه است. وزن دستگاه ۱۸۴ گرم بوده و دارای ابعاد ۱۵۹.۳ در ۷۴ در ۷.۹۹ میلی متر است.

فایند ایکس ۳ لایت

اوپو فایند ایکس ۳ لایت، آخرین مدل در این سری است. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۴۴ اینچی امولد با رزولوشن FHD + خواهد بود. در بخش سخت افزاری، شاهد استفاده از تراشه Qualcomm Snapdragon 765G همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی هستیم. برای این دستگاه نیز دوربین چهارگانه‌ای در نظر گرفته شده است که دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.79، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

مشخصات اوپو فایند ایکس 3

باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری با شارژ ۶۵ واتی و گواهی مقاومت در برابر آب IP52 از دیگر مشخصات Find X3 Lite است. این گوشی که از جک ۳.۵ میلی متری بهره می‌برد، دارای وزن ۱۸۰ گرم و ابعاد ۱۵۹ در ۷۴ در ۷.۹ میلی متر است.

به زودی شاهد معرفی این گوشی‌ها از سوی اوپو خواهیم بود.

منبع: Gsmarena-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.