تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
کد خبر : 586448

از هر 10 نوجوان آمریکایی، 9 نفر گوشی آیفون دارند

از هر 10 نوجوان آمریکایی، 9 نفر گوشی آیفون دارند

از هر 10 نوجوان آمریکایی، 9 نفر گوشی آیفون دارند بر اساس یک برآورد جدید، 87 درصد از نوجوانان آمریکایی گوشی آیفون دارند؛ اما چرا iPhone در بین جمعیت جوان، این‌قدر پرطرفدار است. محصولات اپل در بازار گوشی های هوشمند آقایی می‌کنند و این موضوع در آمریکا نمود بیشتری دارد. نکته قابل توجه، محبوبیت کم‌نظیر

از هر 10 نوجوان آمریکایی، 9 نفر گوشی آیفون دارند

بر اساس یک برآورد جدید، 87 درصد از نوجوانان آمریکایی گوشی آیفون دارند؛ اما چرا iPhone در بین جمعیت جوان، این‌قدر پرطرفدار است.

محصولات اپل در بازار گوشی های هوشمند آقایی می‌کنند و این موضوع در آمریکا نمود بیشتری دارد. نکته قابل توجه، محبوبیت کم‌نظیر iPhone در بین جوانان است. هم‌اکنون حدود 87 درصد از نوجوانان آمریکایی صاحب یک گوشی آیفون هستند؛ آماری که نسبت به 10 سال پیش، رشد دو برابری را نشان می‌دهد.

جالب‌تر اینکه 88 درصد از نوجوان‌ها، گوشی بعدی خود را نیز آیفون می‌دانند. این، بیانگر شدت وفاداری مشتریان اپل است؛ چیزی که هر شرکتی آرزویش را دارد. البته این بررسی نشان می‌دهد که سرویس‌های متمایز اپل نیز در شکل‌گیری این وفاداری، تاثیر مستقیم داشته‌اند.

مثلا تصور کنید یکی از این 13 درصد نوجوان باشید که آیفون ندارند؛ آن‌وقت به علت عدم دسترسی به iMessage، نمی‌توانید در چت‌های گروهی دوستان خود شرکت کنید. پس شکی در این نیست که زندگی روزمره کاربران، با اکوسیستم اپل عجین شده است.

این محبوبیت بالا بین جوانان، در حالی رخ می‌دهد که قیمت گوشی های اپل در همین بازه زمانی، تقریبا دو برابر شده است. یک دهه پیش، خبری از برچسب قیمت 1000 دلاری برای یک آیفون نبود. حتی اگر تورم سالانه آمریکا را هم در نظر بگیریم؛ باز هم گوشی‌ها در قیاس با 10 سال پیش، گران‌تر شده‌اند. البته برخی از کاربران کم سن و سال آیفون، اصلا شغل و درآمدی ندارند که بخواهند برای قیمتش حسابرسی کنند.

این را هم بگوییم که همه این 87 درصد، صاحب آیفون 14 پرو مکس نیستند و مدل‌های ارزان‌تر هم در این آمار لحاظ شده‌اند.

باید دید ترند شدن آیفون، در چند سال آینده به ورای مرزهای آمریکا هم کشیده خواهد شد یا خیر؟ ولی به نظر می‌رسد که اپل کارش را خوب بلد است.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.