تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر : 58721

۴ گیگ رم اضافه برای گلکسی ای ۵۲ با یک آپدیت؛ ویژگی RAM Plus سامسونگ به Galaxy A52 آمد

۴ گیگ رم اضافه برای گلکسی ای ۵۲ با یک آپدیت؛ ویژگی RAM Plus سامسونگ به Galaxy A52 آمد

۴ گیگ رم اضافه برای گلکسی ای ۵۲ با یک آپدیت؛ ویژگی RAM Plus سامسونگ به Galaxy A52 آمدسامسونگ آپدیت جدیدی را برای گلکسی ای ۵۲ منتشر کرده است. با این به‌روزرسانی ویژگی RAM Plus سامسونگ به گلکسی A52 می‌آ..

ویژگی RAM Plus سامسونگ۴ گیگ رم اضافه برای گلکسی ای ۵۲ با یک آپدیت؛ ویژگی RAM Plus سامسونگ به Galaxy A52 آمد

سامسونگ آپدیت جدیدی را برای گلکسی ای ۵۲ منتشر کرده است. با این به‌روزرسانی ویژگی RAM Plus سامسونگ به گلکسی A52 می‌آورد که نتیجه آن اضافه شدن ۴ گیگ رم است.

تقریبا تمامی تولید کنندگان مطرح اندرویدی قابلیت رم مجازی را برای گوشی‌های خود عرضه کرده‌اند و حالا سامسونگ نیز با آپدیت جدیدی که برای گلکسی A52 5G ارائه داده، به جمع آنها پیوسته است. سامسونگ این ویژگی را RAM Plus نامیده است و گلکسی ای ۵۲ اولین دستگاهی است که از آن بهره می‌برد.

چند ساعت قبل شرکت کره‌ای آپدیت امنیتی ماه اکتبر ۲۰۲۱ را برای گلکسی A52 5G منتشر کرد. به گزارش وب‌سایت SamMobile این به‌روزرسانی سیستمی با ویژگی بسیار مهم رم پلاس همراه شده است. در نتیجه میزان رم گوشی کاربرانی که فریمور جدید را دریافت کرده‌اند با افزایش چشمگیری همراه شده است.

اگر از این مسئله مطمئن نیستید می‌توانید به بخش تنظیمات، قسمت باتری و نگهداری از دستگاه و زیر منو مموری بروید تا آن را بررسی کنید.

بر خلاف تولید کنندگان چینی، سامسونگ نه به کاربران اجازه می‌دهد که قابلیت RAM Plus را غیر فعال کنند و نه میزان رم اختصاص یافته را تغییر دهند. اگر دستگاهی از رم پلاس پشتیبانی کند،‌ این ویژگی همیشه فعال خواهد ماند. میزان رم اضافه شده در این حالت ۴ گیگ خواهد بود.

از آنجایی که رم پلاس از حافظه داخلی گوشی استفاده می‌کند، کاربران بخشی از حافظه ذخیره سازی خود را از دست خواهند داد. ای کاش سامسونگ نیز همانند سایر تولید کنندگان قابلیت رم مجازی را با گزینه‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌داد. سامسونگ در آینده با ارائه آپدیت، ویژگی RAM Plus را برای گوشی‌های بیشتری عرضه خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.