تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 604650

۳ دلیل برای ادامه‌دار شدن رشد قیمت شیبا در هفته پیش رو!

۳ دلیل برای ادامه‌دار شدن رشد قیمت شیبا در هفته پیش رو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه با شروع هفته و در بحبوحه افت گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین (BTC)، میم کوین محبوب شیبا اینو هم ۶.۴ درصد از ارزش خود را از دست داده و در حال حاضر، با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۶۳۹ دلار معامله می‌شود. با این حال، سه محرک قوی وجود دارد که در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با شروع هفته و در بحبوحه افت گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین (BTC)، میم کوین محبوب شیبا اینو هم ۶.۴ درصد از ارزش خود را از دست داده و در حال حاضر، با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۶۳۹ دلار معامله می‌شود. با این حال، سه محرک قوی وجود دارد که در نهایت می‌تواند این روند نزولی را به پایان برساند.
قیمت شیبا اینو در قلمرو اشباع فروش: شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۴۱.۸۱ قرار گرفته و به سمت قلمرو اشباع فروش در حرکت است. اگر RSI به محدوده ۳۰ سقوط کند، احتمالا سرمایه‌گذاران بیشتری به شیبا اینو جذب شوند و احساسات بازار از فروش به انباشت یا همان خرید شدید متمایل گردد.

نرخ توکن‌سوزی: با وجود کاهش ۸۶ درصدی نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو، پیش‌بینی می‌شود که این نرخ دوباره افزایش یابد. نرخ توکن‌سوزی بالاتر به کاهش تورم SHIB کمک می‌کند و این عامل می‌تواند علاقه خریداران را به این میم کوین تحریک نموده و بر قیمت SHIB تأثیر مثبت بگذارد.
رشد دوباره بازار: افت اخیر بازار که منجر به لیکویید شدن بیش از ۱۴۵ میلیون دلار موقعیت‌ معاملاتی در ۲۴ ساعت شده، اغلب نشان‌دهنده پدیدار شدن یک روند صعودی است. در نتیجه، این اتفاق می‌تواند برای عملکرد کوتاه‌مدت SHIB مفید باشد.
علاوه بر این، توجه سرمایه‌گذاران به شیباریوم، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ مبتنی بر اتریوم شیبا اینو، جلب شده است. با توجه به حجم معاملات بالا و تعداد تراکنش‌های نزدیک به ۸۱.۵ میلیون، ثبات شیباریوم می‌تواند حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در این شبکه را افزایش دهد. در نهایت، این ثبات می‌تواند به یک تغییر مثبت در چشم‌انداز کلی SHIB در طول هفته منجر شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۳ دلیل برای ادامه‌دار شدن رشد قیمت شیبا در هفته پیش رو! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.