تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 64765

گاوداری ایران خودرو به مزایده گذاشته شد

گاوداری ایران خودرو به مزایده گذاشته شد

گاوداری ایران خودرو به مزایده گذاشته شد یکی از نمایندگان مجلس در توییتی از گاوداری ایران خودرو پرده برداری کرده است. این گاوداری در شهرک صنعتی جنت آباد قم واقع شده است.
چندی پیش، علیرضا سل..

گاوداری ایران خودرو به مزایده گذاشته شد

یکی از نمایندگان مجلس در توییتی از گاوداری ایران خودرو پرده برداری کرده است. این گاوداری در شهرک صنعتی جنت آباد قم واقع شده است.

چندی پیش، علیرضا سلیمی، نماینده مجلس در توییتی از گاوداری یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان کشور پرده برداری کرده بود. وی توییت زده بود که:

وقتی فلان خودروساز، بجای تحقیق و توسعه بخش پژوهش و تحقیقات، گاوداری دارد،‌ نتیجه آن روشن است.

تا قبل از این نیز در یکی از برنامه‌های تلویزیون به خاطره‌ای مرتبط با دو سال پیش اشاره شده بود که حتی مدیرعامل شرکت ایران خودرو نیز از حضور یک واحد دامداری در لیست اموال این شرکت بی‌خبر بوده است!

کارشناسان حوزه خودرو نیز در خصوص این موضوع عنوان کرده‌اند که اصلی‌ترین مشکلی که هم‌اکنون گریبان صنعت خودرو کشور را گرفته است،‌ تبدیل بنگاه‌داری صنعتی به بنگاه‌‌داری غیرصنعتی است.

مهلت مزایده گاوداری ایران خودرو تا ۲۳ دی خواهد بود

برخی از مخاطبان نسبت به این موضوع واکنش‌هایی را از خود نشان داده‌اند. مثلا،‌ یکی از مخاطبان نوشته است که (خودروسازان علاوه‌بر گاوداری، مرغداری، انبوه‌سازی و دلار فروشی دارند و خودرو را عمدا گران می‌کنند و از سود میلیاردی این کارها را انجام می‌دهند؛ آن‌هم با ماشین بی‌کیفیت)

با تمام این تفاسیر، به تازگی اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهد، شرکت ایران خودرو واحد دامداری خود را که در شهرک صنعتی قم واقع شده است با قیمت ۶.۷ میلیارد دلار به مزایده گذاشته و مهلت این مزایده تا ۲۳ دی سال جاری خواهد بود. لازم به ذکر است که ظاهرا این گاوداری در شرایطی به دست ایران خودرو رسیده که مشتری پول نداشته و گاوداری‌اش مصادره شده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.