تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 52566

چالش‌های جذب و استخدام زیر ذره‌بین پارک علم و فناوری پردیس

چالش‌های جذب و استخدام زیر ذره‌بین پارک علم و فناوری پردیس

چالش‌های جذب و استخدام زیر ذره‌بین پارک علم و فناوری پردیس – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ برگزارکننده “رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی” با اشاره به نتایج موثر برگزاری این..

چالش‌های جذب و استخدام زیر ذره‌بین پارک علم و فناوری پردیس – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ برگزارکننده "رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی" با اشاره به نتایج موثر برگزاری این رویداد در جهت کمک به کارفرمایان و کارجویان گفت: در کشور بیش از ۴ میلیون درخواست شغلی وجود دارد، این درحالی است که بیش از ۶ میلیون موقعیت شغلی مورد نیاز کارفرمایان در سطح کشور است و در نظر داریم در کنار این رویداد به بهره‌وری بیشتر هر دو دسته کمک شایانی شود.

"شیما شریفی" دبیر اجرایی رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی از پارک علم و فناوری پردیس، درباره این رویداد اظهار کرد: برگزاری این رویداد جهت توجه به موضوع جذب استعداد و استخدام در کشور به ویژه در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند نتایج موثری را به همراه داشته باشد.

این کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی با اشاره به اینکه در این رویداد، چالش‌های جذب و استخدام در دو بخش صنایع بزرگ و شرکت‌های نوآور و استارتاپ‌ها مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت، گفت: در این رویداد سخنرانی‌هایی هم در زمینه برند کارفرمایی، عوامل موثر در بهبود استخدام و مسئله شنوایی سازمانی انجام می‌شود؛ همچنین تمرکز این رویداد بر اشتراک تجربیات مدیران و رهبران سازمانی است که تاکنون توانسته‌اند در دوران پاندمی و با مشکلات فراوان به مسیر خود در زمینه توسعه سازمانی ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه موضوع پاندمی کرونا سبب شد که بسیاری از سازمان‌ها و بخش‌های مختلف در کشور به سمت دورکاری و فعالیت غیرحضوری کارکنان خود پیش روند، گفت: در فضای وب، کافه‌بازار موفقیت ۷۰ درصدی در حوزه دورکاری پرسنل خود داشته و بر همین اساس در رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی، مباحثی را در مورد موفقیت‌های دورکاری در شرایط کرونا در یک پنل جداگانه مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

شریفی با اشاره به نقش مهم آموزش، اذعان کرد: آموزش به کارجویان سبب می شود که راحت تر بتوانند به شغل مورد نظر خود دست یابد و جذب سازمانهای بهتر با شرایط شغلی بهتری شوند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی می‌تواند سبب پیوند کارجویان و بخش‌های مختلف خصوصی دولتی در یافتن نیروی انسانی مناسب باشد گفت: توانمند‌سازی هرچه بیشتر کارجویان در جهت کمک به آنها موثر خواهد بود و برگزاری این رویداد می تواند نقطه عطفی در رسیدن به این موضوع باشد.

شریفی ادامه داد: همچنین در این رویداد به معرفی راهکارهای موثر و نوآورانه در زمینه پلتفرم‌های شغلی از جمله "ایران اچ آر" می‌پردازیم که کمک شایانی به بهبود شرایط استخدام، تسریع در جذب استعدادها، اعتبارسنجی رزومه‌ها و مواردی از این قبیل خواهد کرد.

رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی در تاریخ ۲۱ تیرماه سال جاری در محل سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار می‌شود و به منظور اطلاع از جزییات بیشتر، علاقمندان میتوانند به آدرس آن مراجعه کنند.

نفش پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید "واکسن نورا"حرکت لاک‌پشتی دولت در حوزه دانش‌بنیان/ فاصله فاحش تا افق ایجاد ۴۰۰۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان!

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.