تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 601532

پیش از پایان مراحل ورشکستگی، سلسیوس این‌بار هدف حملات فیشینگ قرار گرفت!

پیش از پایان مراحل ورشکستگی، سلسیوس این‌بار هدف حملات فیشینگ قرار گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه طلبکاران شبکه سلسیوس (Celsius)، یک وام‌دهنده رمزارزی که مراحل ورشکستگی را طی می‌کند، از افزایش حملات فیشینگ خبر داده‌اند. به نظر می‌رسد این حملات فیشینگ به نقض داده‌های قبلی، از جمله نقض سرور ایمیل در شبکه سلسیوس در آوریل 2021 و نقض داده شخص ثالث دیگر در ژوئیه 2022 مرتبط است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طلبکاران شبکه سلسیوس (Celsius)، یک وام‌دهنده رمزارزی که مراحل ورشکستگی را طی می‌کند، از افزایش حملات فیشینگ خبر داده‌اند.

به نظر می‌رسد این حملات فیشینگ به نقض داده‌های قبلی، از جمله نقض سرور ایمیل در شبکه سلسیوس در آوریل 2021 و نقض داده شخص ثالث دیگر در ژوئیه 2022 مرتبط است. این نقض‌ها، جزئیات اطلاعات کاربر را فاش می‌کند و منجر به ایمیل‌های مخربی می‌شود که کاربران سلسیوس را هدف قرار می‌دهند.

گزارش‌ها در رسانه‌های اجتماعی حاکی از آنند که کلاهبرداران، هویت استرتو (Stretto)، پلتفرم خدمات ورشکستگی شبکه سلسیوس و طلبکاران آن را جعل می‌کنند. ایمیل‌های فیشینگ اغلب حاوی پیوندهای مخرب هستند و برای فریب طلبکاران طراحی شده‌اند تا اطلاعات خصوصی یا دارایی‌های رمزارزی خود را فاش کنند.

حملات فیشینگ در حالی تشدید شده‌اند که مراحل ورشکستگی سلسیوس به مراحل پایانی خود، از جمله رای‌گیری در مورد طرح تسویه پیشنهادی می‌رسد. تاریخ نهایی رای‌گیری 18 سپتامبر بوده؛ و گزارش برنامه‌ریزی‌شده برای 20 سپتامبر، و جلسه تایید برای 29 سپتامبر تعیین شده است. سلسیوس در نظر دارد تا تایید نهایی طرح بازسازی خود را در دادگاه در 2 اکتبر دریافت کند.

پس از فروپاشی اکوسیستم ترا (Terra)، شبکه سلسیوس در ژوئن 2022 برداشت‌های خود را به حالت تعلیق درآورد و در نهایت منجر به تشکیل پرونده ورشکستگی شرکت شد. شایان ذکر است که طلبکاران شبکه سلسیوس مشتاقانه منتظر حل و فصل و بازپرداخت طلب‌های خود هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پیش از پایان مراحل ورشکستگی، سلسیوس این‌بار هدف حملات فیشینگ قرار گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.