تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر : 64679

وانت کارا تیپ ۴ با تغییرات جدید تحویل مشتریان شد + مشخصات و عکس

وانت کارا تیپ ۴ با تغییرات جدید تحویل مشتریان شد + مشخصات و عکس

وانت کارا تیپ ۴ با تغییرات جدید تحویل مشتریان شد + مشخصات و عکس تحویل وانت کارا تیپ ۴ به تازگی آغاز شده است. این نسخه از وانت کارا در مقایسه با نسل قبلی تغییرات ظاهری را تجربه کرده است.
وا..

وانت کارا تیپ ۴ با تغییرات جدید تحویل مشتریان شد + مشخصات و عکس

تحویل وانت کارا تیپ ۴ به تازگی آغاز شده است. این نسخه از وانت کارا در مقایسه با نسل قبلی تغییرات ظاهری را تجربه کرده است.

وانت کارا محصول تولیدی شرکت بهمن موتور است که به عنوان جایگزین وانت مزدا روانه بازار کشور شد. طبق اخبار منتشر شده، به تازگی عرضه نسخه جدیدی از این وانت تحت عنوان تیپ ۴ آغاز شده است. لازم به ذکر است که شرکت بهمن هم‌اکنون تولید و عرضه نسخه تک کابین این اتومبیل را آغاز کرده و در آینده نسخه دو کابین این اتومبیل نیز وارد خط تولید این شرکت خواهد شد.

وانت کارا تیپ ۴ چه تغییراتی ظاهری را تجربه کرده است؟

وانت کارا تیپ ۴

شرکت بهمن موتور وانت کارا تیپ ۴ را با برخی تغییرات ظاهری روانه بازار کرده است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. با نگاهی به این نسخه از وانت کارا مشخص می‌شود که آینه‌‌های بغل این اتومبیل تغییر کرده و شبیه به آینه‌های رنو ساندرو شده است. گرافیک چراغ‌های عقب نیز تغییر کرده و در مقایسه با نسخه قبلی زیباتر شده است. علاوه بر این شرکت بهمن موتور مه‌شکن مدل ۲۰۶ را نیز از وانت کارا جدید حذف کرده و مه‌شکن‌ها به درون چراغ اصلی انتقال پیدا کرده‌اند.

وانت کارا تیپ ۴

شرکت بهمن موتور به داشبورد نسخه‌های تک کابین و دو کابین این خودرو یونیت ایموبلایزر را اضافه کرده است. همچنین به منظور افزایش امنیت خودرو تگ ایموبلایزر روی ریموت و سوئیچ قرار گرفته است. در وانت کارا جدید دیگر خبری از محفظه سوئیچ با صفحه فلزی نیست و اکنون حالتی مشابه با خودروهای گروه X100 و X200 گرفته است.

بررسی وانت وانت کارا جدید از نظر مشخصات فنی

وانت کارا تیپ ۴

شرکت بهمن موتور نسخه تک کابین و دو کابین این اتومبیل را با یک پیشرانه ۱۹۹۹ سی سی ۱۶ سوپاپه تنفس طبیعی روانه بازار کشور می‌کند که می‌تواند قدرت ۱۱۱ اسب بخار را به همراه گشتاور ۱۷۱ نیوتن‌متر به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه بر عهده یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی گذاشته شده است. فرمان این اتومبیل از نوع هیدرولیکی بوده و ترمزهای جلو دیسکی و ترمزهای عقب نیز کاسه‌ای هستند.

امکانات وانت کارا تیپ ۴

وانت کارا تیپ ۴

وانت کارا تیپ ۴ با امکانات نسبتا مناسبی روانه بازار کشور می‌شود که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع (کمپرسور مکانیکی با گاز R134a)، ترمزهای ABS و EBD، ایربگ‌های ایمنی راننده و سرنشین جلو و رادیو پخش همراه پورت AUX و SD کارت،‌ اشاره کرد.

برخی از قطعات این خودرو همانند سایر اتومبیل‌ها است که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • دکمه های فعال و غیر فعال‌سازی ایربگ‌ها= پرایدی
  • آیینه‌های جانبی= ساندرویی
  • دستگیره‌های داخلی و خارجی باز کردن درها= پرایدی
  • غربیلک فرمان= پرایدی
  • دسته راهنما و برف پاک کن= پرایدی

منبع :charkhanمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.