تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 65352

همراه اول موفق به کسب عنوان روابط عمومی هوشمند ایران شد

همراه اول موفق به کسب عنوان روابط عمومی هوشمند ایران شد

همراه اول موفق به کسب عنوان روابط عمومی هوشمند ایران شد روابط عمومی اپراتور همراه اول با کسب بالاترین امتیاز موفق شد عنوان روابط عمومی هوشمند ایران را از آن خود کند.
هفدهمین دوره سمپوزیوم ..

همراه اول موفق به کسب عنوان روابط عمومی هوشمند ایران شد

روابط عمومی اپراتور همراه اول با کسب بالاترین امتیاز موفق شد عنوان روابط عمومی هوشمند ایران را از آن خود کند.

هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران روز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم جمعی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی ایران و همچنین تعدادی از اساتید بین‌المللی حضور داشتند.

خانم تسوکو سوقی هارا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) طی یک پیام ویدیویی از برگزاری این سمپوزیوم و موضوع آن یعنی روابط عمومی پساکرونا استقبال کرد و گفت تاثیراتی که همه‌گیری کرونا روی روابط عمومی گذشته است قابل انکار نیست. این سمپوزیوم به روابط عمومی‌ها کمک خواهد کرد تا برای مواجهه با پساکرونا آمادگی‌های لازم را دریافت کنند.

وی با اشاره به این که در نوع روابط عمومی پساکرونا تغییرات مهمی رخ خواهد داد گفت روابط عمومی‌ها می‌بایست کانال‌های دیجیتال و برخط خود را تقویت کند. وی ابراز امیدواری کرد تا این رویداد بتواند برای روابط عمومی پساکرونا نقشه راهی را ترسیم کند.

علاوه بر این، اساتیدی از ایران و سایر کشورها نیز در این سمپوزیوم بین‌المللی و در نشست‌های تخصصی در خصوص روابط عمومی پساکرونا بحث و گفتگو کردند. در ادامه این رویداد و در هجدهمین دوره جشنواره برترین روابط عمومی ایران که هر ساله همزمان با سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی برگزار می‌گردد، روابط عمومی‌های برتر ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

اعطا عنوان روابط عمومی هوشمند ایران به همراه اول

پس از ارزیابی‌های علمی و تخصصی که انجام شد، روابط عمومی اپراتور همراه اول توانست نشان ویژه روابط عمومی هوشمند را از آن خود کند. علاوه بر این، روابط عمومی همراه اول به دلیل جمع‌بندی و تصمیم هیئت داوران توانست عنوان روابط عمومی برتر در حوزه ارتباطات رسانه‌ای سال ۱۴۰۰ را نیز دریافت کند و لوح و تندیس این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

روابط عمومی همراه اول با هدف تحقق رویای دیجیتال تلاش کرده تا ارتباط خود با مشترکان و رسانه‌ها را طی برقراری ارتباط دیجیتال رسانه‌ی تقویت کند و به شکل هوشمند دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات مورد نیاز را فراهم سازد.

گفتنی است هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با با موضوع «روابط عمومی پساکرونا؛ تغییرات، الزامات و پیامدها» طی همکاری با انجمن بین‌المللی روابط عمومی برگزار شد و در آن استادان برجسته ایرانی و خارجی حضور پیدا کرده و در خصوص موضوع این سمپوزیوم مقاله‌هایی را ارائه دادند. همچنین در این دوره دو کارگاه تخصصی «نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا» و «ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی» نیز برگزار شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.