تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۱۸
کد خبر : 67225

نگاه نزدیک به گلکسی S22 اولترا، اس ۲۲ پلاس و گلکسی تب S8 را از دست ندهید

نگاه نزدیک به گلکسی S22 اولترا، اس ۲۲ پلاس و گلکسی تب S8 را از دست ندهید

نگاه نزدیک به گلکسی S22 اولترا، اس ۲۲ پلاس و گلکسی تب S8 را از دست ندهیدهنوز سامسونگ از سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 رونمایی نکرده است؛ اما شاهد انتشار ویدیو نگاه نزدیک به گلکسی اس ۲۲ اولترا، اس ۲۲ پلا..

نگاه نزدیک به گلکسی S22 اولترا، اس ۲۲ پلاس و گلکسی تب S8 را از دست ندهید

هنوز سامسونگ از سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 رونمایی نکرده است؛ اما شاهد انتشار ویدیو نگاه نزدیک به گلکسی اس ۲۲ اولترا، اس ۲۲ پلاس و گلکسی تب S8 هستیم.

سامسونگ فردا در مراسم گلکسی آنپکد از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 و تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۸ رونمایی خواهد کرد. با وجود اینکه هنوز یک روز به این مراسم مانده، کاربری به نام Demonix اقدام به انتشار ویدیو نگاه نزدیک به گلکسی S22 اولترا، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی تب S8 در توییتر نموده است.

ویدیو نگاه نزدیک به گلکسی S22 اولترا و گلکسی اس ۲۲ پلاس

نگاه نزدیک به گلکسی اس 22 اولترا

اولین دستگاهی که در این ویدیو نشان داده می‌شود، گلکسی اس ۲۲ پلاس است. این گوشی از نظر طراحی تا حد زیادی به گلکسی اس ۲۱ پلاس شباهت دارد. البته لبه‌های نقره‌ای متالیک این گوشی نسبت به نسل گذشته تغییر کرده‌اند و همین نیز سبب می‌شود که زیباتر به نظر برسد.

در این ویدیو شاهد نمایش این گوشی در چهار رنگ مشکی، سبز، صورتی و سفید هستیم. لایه نقره‌ای فلزی در ماژول دوربین رنگ سفید نیز وجود دارد و اینگونه به نظر می‌رسد که گلکسی S22 پلاس از نظر ضخامت تفاوتی با S21 Plus ندارد. در سمت راست گوشی دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته‌اند و در بخش پایینی گوشی نیز شاهد حضور خروجی اسپیکر، درگاه USB-C و خشاب سیم‌کارت هستیم.

ستاره دیگر این ویدیو نگاه اولیه، گلکسی S22 اولترا است. ضخامت Galaxy S22 Ultra در این ویدیو کاملا مشهود است و حتی می‌توان گفت که نسبت به نوت ۲۰ اولترا نیز به شکل محسوسی ضخیم‌تر است.

در ادامه ویدیو شاهد استفاده از قلم S Pen هستیم. گفته می‌شود که قلم گلکسی S22 اولترا تا سه برابر سریع‌تر از قلم گلکسی نوت ۲۰ اولترا است و در اینجا نیز کاربر به راحتی و بدون هیچگونه لگ خاصی واژه گلکسی را با قلم روی نمایشگر می‌نویسد.

ویدیو گلکسی تب S8 اولترا

همچنین ویدیو دیگری نیز لو رفته است که به گلکسی تب S8 اولترا می‌پردازد. در این ویدیو شاهد نمایشگر بزرگ این تبلت، ناچ با دوربین سلفی دوگانه، برجستگی دوربین پشتی و داک قلم اس پن در کنار دوربین هستیم. تبلت سامسونگ بدون هیچ مشکلی فوتوشاپ را اجرا می‌کند و زمان پاسخگویی قلم S Pen آن نیز هم سطح گلکسی اس ۲۲ اولترا است.

در بخش دیگری از این ویدیو کاربر از تبلت با کیک‌ استند و کیبورد بوک کاور استفاده می‌کند. اگرچه ویدیو های نگاه اولیه گلکسی S22 اولترا و گلکسی تب S8 اولترا رسمی نیستند؛ اما با توجه به زمان کم باقی مانده به مراسم سامسونگ، بعید می‌دانیم که فیک باشند. در هر حال همه چیز فردا مشخص خواهد شد.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.