تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۴۱
کد خبر : 67130

نگاهی به سدان لوکس جنسیس G90 ؛ هتل متحرک کره ای با محورهای کشیده + فیلم

نگاهی به سدان لوکس جنسیس G90 ؛ هتل متحرک کره ای با محورهای کشیده + فیلم

نگاهی به سدان لوکس جنسیس G90 ؛ هتل متحرک کره ای با محورهای کشیده + فیلمجنسیس G90 به عنوان سدان پرچمدار این برند لوکس کره‌ای در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از بررسی ..

نگاهی به سدان لوکس جنسیس G90 ؛ هتل متحرک کره ای با محورهای کشیده + فیلم

جنسیس G90 به عنوان سدان پرچمدار این برند لوکس کره‌ای در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از بررسی نسخه کشیده این خودرو را مشاهده کنید.

برند لوکس هیوندای یعنی جنسیس در دسامبر سال ۲۰۲۱ از G90 به عنوان سدان پرچمدار لوکس خود پرده برداشت و اکنون ویدیویی از بررسی مدل کشیده آن منتشر شده که در آن تمام جزئیات طراحی این سدان لوکس به نمایش درآمده است. جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ در نسخه استاندارد نیز از طول بسیار زیادی بهره می‌برد، اما جنسیس با عرضه مدل کشیده آن باعث شده تا سرنشینان در عقب کابین از فضای بسیار زیادی برخوردار شوند. از این رو این خودرو برای آن دسته از مشتریانی که راننده شخصی دارند و همواره در صندلی‌های عقب می‌نشینند، یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

جنسیس G90

جنسیس G90 در مدل جدید نسبت به قبل از کابینی لوکس‌تر و مدرن‌تر بهره می‌برد. از ویژگی‌های برجسته کابین این سدان لوکس کره‌ای می‌توان به غربیلک فرمان دو پره، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی اشاره کرد. همچنین سدان پرچمدار جنسیس اکنون از یک نمایشگر جدید با دکمه‌های لمسی خازنی ویژه کنترل سیستم تهویه نیز بهره می‌برد. علاوه بر این، روی کنسول مرکزی یک انتخاب‌گر دنده کریستالی به چشم می‌خورد که به مدل استفاده شده در شاسی بلند برقی GV60 شباهت زیادی دارد.

جنسیس G90

جنسیس G90 برای سرنشینان عقب به ویژه در مدل کشیده فضای لوکس و جاداری را ارائه می‌دهد. در این بخش برای سرنشینان صندلی‌های زیر پایی برقی در نظر گرفته شده است. همچنین سرنشینان به دو نمایشگر که پشت صندلی‌های جلو نصب شده و یک نمایشگر لمسی ۸ اینچی میان صندلی‌های عقب دسترسی خواهند داشت که با این نمایشگر می‌توان تنظیمات مربوط به پرده‌ها، نورپردازی، سیستم تهویه و صندلی‌ها را انجام داد.

جنسیس G90

این سدان لوکس کره‌ای در بخش فنی از یک موتور ۳.۵ لیتری V6 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۸ سرعت اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت تولیدی از این پیشرانه به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

ویدیوی بررسی لوکس جنسیس G90

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.