تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۴:۰۸
کد خبر : 609890

نهنگ بزرگ بیت کوین راز محبوبیت و جذابیت این ارز دیجیتال را فاش کرد!

نهنگ بزرگ بیت کوین راز محبوبیت و جذابیت این ارز دیجیتال را فاش کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه مایکل سیلور (Michael Saylor)، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت مایکرواستراتژی، در مصاحبه‌ای با شبکه‌ CNBC، به آینده‌ درخشان بیت‌کوین اشاره کرده است. او معتقد است که بیت‌کوین با ارائه مزایای قابل‌توجهی نسبت به طلا، می‌تواند جایگزین مناسبی برای این دارایی سنتی شود. سیلور در این مصاحبه عنوان کرد که بیت‌کوین به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکل سیلور (Michael Saylor)، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت مایکرواستراتژی، در مصاحبه‌ای با شبکه‌ CNBC، به آینده‌ درخشان بیت‌کوین اشاره کرده است. او معتقد است که بیت‌کوین با ارائه مزایای قابل‌توجهی نسبت به طلا، می‌تواند جایگزین مناسبی برای این دارایی سنتی شود.

سیلور در این مصاحبه عنوان کرد که بیت‌کوین به دلیل ماهیت دیجیتال، قابلیت انتقال سریع و آسان در سطح جهانی را دارد. از نظر او، بیت‌کوین با دارا بودن تمامی ویژگی‌های مثبت طلا و بدون هیچ‌یک از معایب آن، طلا را خواهد بلعید و سرمایه‌گذاران را به سمت خود جذب خواهد کرد.

وی پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین جریان سرمایه را از طلا و دیگر دارایی‌های پرریسک، به سمت خود منحرف کند.

شرکت مایکرواستراتژی با خرید ۱۲۰۰۰ بیت‌کوین دیگر در هفته‌های اخیر، اکنون در مجموع ۲۰۵,۰۰۰ واحد از این ارز دیجیتال را در اختیار دارد. با وجود ظهور صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین، سیلور همچنان بر رقابت‌پذیری مایکرواستراتژی تاکید دارد.

او معتقد است که روش تامین مالی متفاوت این شرکت، مزیت رقابتی ایجاد کرده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، مایکرواستراتژی بخش قابل‌توجهی از بیت‌کوین‌های خود را با استفاده از اوراق قرضه قابل‌تبدیل خریداری کرده است.

در همین حال، مکس کایزر (Max Keiser)، ماکسیمالیست بیت کوین نیز با اشاره به پیش‌بینی قبلی خود مبنی بر رسیدن بیت‌کوین به قیمت ۲۲۰,۰۰۰ دلار، اعلام کرده که سقف هدف خود را برای این چرخه صعودی به ۷۵۰,۰۰۰ دلار افزایش داده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته نهنگ بزرگ بیت کوین راز محبوبیت و جذابیت این ارز دیجیتال را فاش کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.