تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 62203

نمایشگاه خودرو تهران امسال برگزار می‌شود

نمایشگاه خودرو تهران امسال برگزار می‌شود

نمایشگاه خودرو تهران امسال برگزار می‌شودنمایشگاه خودرو تهران امسال برگزار می‌شود. چهارمین دوره از این نمایشگاه سرانجام پس از ۳ سال وقفه به دلیل شیوع کرونا در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
نمایشگا..

نمایشگاه خودرو تهران امسال برگزار می‌شود

نمایشگاه خودرو تهران امسال برگزار می‌شود. چهارمین دوره از این نمایشگاه سرانجام پس از ۳ سال وقفه به دلیل شیوع کرونا در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نمایشگاه خودرو تهران که به صورت سالانه در ماه‌های پایانی سال برگزار می‌شود توانست طی مدت فعالیت خود نگاه بسیاری از علاقه‌مندان به خودرو و شرکت‌های فعال در حوزه تولید و واردات خودرو را به خود جلب کند، اما چهارمین دوره از این نمایشگاه در سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا، تحریم‌های آمریکا علیه صنعت خودرو و خروج شرکای خارجی از بازار لغو شد. اما اکنون مسئولان برگزارکننده آن اعلام کردند این نمایشگاه در سال ۱۴۰۰ پس از سه سال وقفه برگزار خواهد شد.

جزئیات برگزاری نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۰

مسئولان برگزارکننده چهارمین دوره نمایشگاه خودرو شهر آفتاب اعلام کردند از آنجایی که روند برگزاری نمایشگاه‌ها در سراسر کشور با رعایت پروتکل‌ها شروع شده است، تصمیم بر آن شد تا این رویداد خودرویی نیز از ۲۶ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.