تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 604667

نارضایتی مشتریان از صرافی هوبی سابق؛ ۲۵۰ میلیون دلار رمزارز برداشت شد!

نارضایتی مشتریان از صرافی هوبی سابق؛ ۲۵۰ میلیون دلار رمزارز برداشت شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه صرافی HTX از زمان ازسرگیری فعالیت‌ها پس از هک بزرگ خود، شاهد خروجی خالص ۲۵۸ میلیون دلاری بوده است. HTX که قبلاً با نام هوبی (Huobi) شناخته می‌شد، در ۲۴ ساعت گذشته میانگین حجم معاملات ۱.۶ میلیارد دلاری را به ثبت رساند و به این ترتیب، در بین ۲۰ صرافی برتر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی HTX از زمان ازسرگیری فعالیت‌ها پس از هک بزرگ خود، شاهد خروجی خالص ۲۵۸ میلیون دلاری بوده است. HTX که قبلاً با نام هوبی (Huobi) شناخته می‌شد، در ۲۴ ساعت گذشته میانگین حجم معاملات ۱.۶ میلیارد دلاری را به ثبت رساند و به این ترتیب، در بین ۲۰ صرافی برتر ارزهای دیجیتال قرار گرفت.
داده‌های DefiLlama نشان می‌دهند که در بازه زمانی بین راه‌اندازی مجدد HTX در ۲۵ نوامبر تا ۱۰ دسامبر، ۲۵۸ میلیون دلار از این صرافی خارج شده است. این حرکت نشان‌دهنده ناراحتی و نارضایتی مشتریان پس از حادثه امنیتی ماه گذشته است. HTX گزارش داده که ۳۰ میلیون دلار به دلیل نقض و توقف موقت برداشت‌ها و سپرده‌ها پس از حمله، ضرر کرده است.

جاستین سان، خالق رمزارز ترون و مالک صرافی HTX، علاوه بر این با صرافی Poloniex و پل HECO هم در ارتباط است؛ زیرساختی که توسط HTX برای تسهیل انتقال از طریق بلاکچین ایجاد شده است. هم پولونیکس و هم پل هکو در ماه نوامبر با نقض امنیتی مواجه شدند که منجر به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون دلاری ارزهای دیجیتال شد.
پس از حادثه امنیتی نوامبر مربوط به HTX، سان اظهار داشت که تحقیقات در حال انجام است و تعهد صرافی HTX را برای “جبران کامل ضررهای کیف پول داغ HTX” اعلام کرد. شایان ذکر است که هکرها قبلاً در ماه سپتامبر هم ۸ میلیون دلار از این پلتفرم خارج کرده بودند.
پس از آن، شرکت امنیتی BlockSec گزارش داد که HTX با موفقیت ۸ میلیون دلار سرقت‌شده در ماه سپتامبر را بازیابی کرده است. با این حال، بر اساس گزارش BlockSec، به نظر می‌رسد ۳۰ میلیون دلاری که در حادثه امنیتی اخیر هک شده، تحت کنترل هکرها باقی مانده است.
علاوه بر صرافی HTX که یکی از صرافی‌های اصلی است که در ماه گذشته با جریان‌های خروجی عمده مواجه شده، صرافی بایننس، بزرگ‌ترین صرافی جهان، نیز پس از جریمه ۴.۳ میلیارد دلاری، با خروجی‌های عمده میلیارد دلاری روبه‌رو گردید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته نارضایتی مشتریان از صرافی هوبی سابق؛ ۲۵۰ میلیون دلار رمزارز برداشت شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.