تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
کد خبر : 60505

لیست تمام گوشی های پرچم داری که سامسونگ در نیمه اول ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد

لیست تمام گوشی های پرچم داری که سامسونگ در نیمه اول ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد

لیست تمام گوشی های پرچم داری که سامسونگ در نیمه اول ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرداگر شما هم منتظر عرضه گوشی های پرچمدار ۲۰۲۲ سامسونگ هستید، این برنامه زمانی عرضه مدل های جدید موبایل سامسونگ به خرید شما کمک خوا..

لیست تمام گوشی های پرچم داری که سامسونگ در نیمه اول 2022لیست تمام گوشی های پرچم داری که سامسونگ در نیمه اول ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد

اگر شما هم منتظر عرضه گوشی های پرچمدار ۲۰۲۲ سامسونگ هستید، این برنامه زمانی عرضه مدل های جدید موبایل سامسونگ به خرید شما کمک خواهد کرد.

حدودا دو ماه تا پایان سال ۲۰۲۱ باقی مانده است و با توجه به این که عرضه مهمترین محصولات توسط کمپانی‌های محبوب انجام شده، دیگر وقت آن رسیده است که به سراغ محصولات سال ۲۰۲۲ برویم. یکی از اولین سری محصولاتی که ما با آنها در سال آینده مواجه خواهیم شد گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ هستند.

چندی پیش جان پروسر که یکی از مطرح‌ترین افشاگران حوزه تکنولوژی محسوب می‌شود، برنامه‌های سامسونگ برای عرضه سری گلکسی اس ۲۲ را اعلام کرد و این که این گوشی قرار است در روز یازدهم ژانویه ۲۰۲۲ معرفی شود. طبق گفته‌های او برای این که تداخلی بین معرفی این گوشی و پرچمداران جدید سامسونگ پیش نیاید، این برند کره‌ای تصمیم گرفته عرضه سری اس ۲۲ را به تاخیر بیندازد.

حالا طبق آخرین اطلاعات به نظر می‌رسد که عرضه این محصولات به تاخیر نیفتاده و پیش فروش خانواده جدید کهکشانی‌های سامسونگ طبق برنامه انجام خواهد گرفت. احتمالا سامسونگ از روز هفتم فوریه ۲۰۲۲ آغاز به ثبت سفارش برای پیش خرید سری اس ۲۲ خواهد کرد.

لیست تمام گوشی های پرچم داری که سامسونگ در نیمه اول 2022

طبق گفته‌های یکی دیگر از مطرح‌ترین افشاگران توییتر یعنی Ice universe که معمولا پیش‌بینی‌هایش دقیق از آب درمی‌آید، برنامه زمانی دقیقی برای رونمایی از سری گلکسی اس ۲۲ اعلام نشده اما احتمالا این اتفاق در آخرین هفته از ژانویه یعنی تا حدود سه ماه دیگر عملی خواهد شد.

سامسونگ اعتقادی به موفقیت گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن ندارد!

لیست تمام گوشی های پرچم داری که سامسونگ در نیمه اول 2022

اگر این برنامه حقیقت داشته باشد، سامسونگ پنجره زمانی نسبتا محدودی برای خود نمایی گلکسی اس ۲۱ اف ای در نظر گرفته و به نظر می‌رسد که مدیران شرکت چندان به موفقیت تجاری محصول خود اعتقادی ندارند و عرضه آن در ابعاد محدودی انجام خواهد شد. از آنجا که ممکن است تقاضا برای این مدل پایین باشد و بسیاری از کاربران در انتظار رونمایی از پرچمداران سری اس ۲۲ بمانند، احتمالا سامسونگ نیز آن را در برنامه لحاظ خواهد کرد.

البته کاهش قابل توجهی نیز در قیمت گلکسی اس ۲۱ اتفاق خواهد افتاد.

تسخیر بازار موبایل توسط سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱

لیست تمام گوشی های پرچم داری که سامسونگ در نیمه اول 2022

طبق گزارشی که تشکیلات اطلاعات بین المللی (IDC) منتشر کرد، مشخص شد که فروش کلی موبایل های هوشمند در بازه زمانی سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به طور کلی کاهش پیدا کرده است. بین ماه‌های جولای تا سپتامبر ۳۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار گوشی هوشمند در سراسر جهان به فروش رسیده است؛ در حالی که این رقم در بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰، ۳۵۴ میلیون و ۹۰۰ هزار عدد بود.

نقش اصلی در این کاهش به کمبود عرضه قطعات الکترونیکی در بازار برمی‌گردد. بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده قطعات کامپیوتری با مشکلات مواجه شده و خطوط تولید آنها با ظرفیت پایین‌تری فعالیت می‌کنند.

سامسونگ با اختصاص دادن ۲۰.۸ درصد رتبه اول را به خود اختصاص داده و اپل با سهم حدود ۱۵.۲ درصدی از بازار جهانی در رتبه دوم قرار گرفته است. شیائومی نیز ۱۳.۴ درصد از بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه سوم قرار گرفته و دو کمپانی چینی دیگر یعنی ویو و اتو به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. تمام شرکت‌های دیگر حاضر در بازار موبایل مجموعا ۳۰.۵ درصد از فروش کل جهان را در اختیار داشته‌اند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.