تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 65395

فیس لیفت لیفان X60 در روسیه و آمریکای جنوبی عرضه شد؛ همان زشت بدترکیب قبلی

فیس لیفت لیفان X60 در روسیه و آمریکای جنوبی عرضه شد؛ همان زشت بدترکیب قبلی

فیس لیفت لیفان X60 در روسیه و آمریکای جنوبی عرضه شد؛ همان زشت بدترکیب قبلی فیس لیفت لیفان X60 در روسیه و آمریکای جنوبی عرضه شد. لیفان ایکس ۶۰ در نسخه فیس لیفت تغییرات اندکی را نسبت به قبل ت..

فیس لیفت لیفان X60 در روسیه و آمریکای جنوبی عرضه شد؛ همان زشت بدترکیب قبلی

فیس لیفت لیفان X60 در روسیه و آمریکای جنوبی عرضه شد. لیفان ایکس ۶۰ در نسخه فیس لیفت تغییرات اندکی را نسبت به قبل تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

کرمان موتور در اواسط دهه ۱۳۹۰ خورشیدی لیفان X60 را به عنوان یکی از کراس اوورهای کوچک چینی به بازار عرضه کرد. این خودرو چینی در ابتدا در مدل دنده‌ای و پس از مدتی با مدل اتوماتیک روانه بازار شد که هر دو نسخه توانستند در سال‌های اولیه آمار فروش مناسبی را به ثبت برسانند، اما عرضه رقبایی چون ام وی ام ایکس ۳۳ باعث شد تا آمار فروش لیفان X60 نیز کاهش پیدا کند. مدتی بعد عرضه ام وی ام ایکس ۲۲ و ام وی ام ایکس ۳۳ اس به دوران این کراس اوور چینی پایان داد و سرانجام کرمان موتور به ناچار تولید لیفان X60 را متوقف کرد.

فیس لیفت لیفان X60

پس از اینکه کرمان موتور تولید لیفان X60 و سایر محصولات این شرکت چینی را متوقف کرد، شرکت خودروسازان بم وظیفه عرضه خودروهای لیفان را برعهده گرفت. این شرکت طی مدتی کوتاهی توانست لیفان X70 را به بازار عرضه کند، اما در حال حاضر اطلاعاتی از ادامه فعالیت آن وجود ندارد. آخرین نسخه‌های لیفان X60 نیز با فیس‌لیفت جزئی به مشتریان ایرانی تحویل داده شدند که این فیس لیفت تغییراتی چون جلوپنجره جدید و گرافیک مدرن چراغ‌های جلو و عقب را شامل می‌شد.

مشخصات فیس لیفت لیفان X60

فیس لیفت لیفان X60

در شرایطی که لیفان X60 دیگر در بازار ایران عرضه نمی‌شود، اما فیس لیفت دوم آن با ظاهری مشابه لیفان X70 به بازار آمریکای جنوبی و روسیه عرضه شد. شرکت لیفان همانند بسیاری از خودروسازان چینی در طراحی نسخه جدید لیفان X60 از خودروهای ژاپنی نیز الگوبرداری کرده است. گفتنی است خودروسازان چینی طی سال‌های اخیر در حوزه افزایش کیفیت ساخت و ارتقا قطعات به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کردند.

فیس لیفت لیفان X60

لیفان X60 در نسخه فیس لیفت از لحاظ ظاهری مدرن‌تر و اسپرت‌تر به نظر می‌رسد که می‌تواند نگاه مشتریان جوان را به خود جلب کند. مانند سایر فیس لیفت‌ها، بیشترین تغییرات به بخش نمای جلویی این کراس اوور چینی مربوط می‌شود، اما نمای کناری این خودرو تغییر خاصی را تجربه نکرده است. طراحان برای بخش داخلی نیز تغییر خاصی را در نظر نگرفتند، اما این خودرو اکنون به نمایشگر ۸ اینچی مجهز شده که تصاویر با کیفیت‌تری را نمایش خواهد گذاشت.

فیس لیفت لیفان X60

لیفان X60 از لحاظ فنی نیز تغییری را تجربه نکرده و کماکان قدرت آن از پیشرانه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. البته طراحان برای این خودرو رینگ‌های ۱۸ اینچی را در نظر گرفتند که اکنون از طرح جدیدی نیز بهره می‌برد. خروجی‌های اگزوز تقلبی در خودروهای چینی به یک عنصر طراحی مرسوم تبدیل شده که فیس لیفت دوم لیفان ایکس ۶۰ نیز اکنون از آن بهره می‌برد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.