تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۳۰
کد خبر : 31112

فروش جهانی گلکسی Z فولد ۲ آغاز شد

فروش جهانی گلکسی Z فولد ۲ آغاز شد

فروش جهانی گلکسی Z فولد ۲ آغاز شد گلکسی Z فولد ۲ جدیدترین گوشی منعطف سامسونگ، اوایل این ماه به دست منتقدین رسید و آنها نظرات خود را درباره این گوشی به اشتراک گذاشتند. با این حال، دیگران برای چشیدن طعم تجربه این دستگاه باید آن را پیش‌خرید می‌کردند، کاری که در کمال تعجب، بسیاری از مردم کره جنوبی آن را انجام دادند.
حال از امروز به بعد همه چیز تغییر خواهد کرد، زیرا سامسونگ به‌صورت رسمی عرضه جهانی گلکسی Z فولد ۲ را آغاز کرده است و کاربران مشتاق می‌توانند با پرداخت ۲۰۰۰ دلار جدیدترین و بزرگ‌ترین گوشی شرکت کره‌ای را صاحب شوند.
آمریکا، سنگاپور، تایلند و فرانسه نخستین کشورهایی خواهند بود که به فروش Z فولد ۲ اقدام خواهند کرد و سامسونگ قول داده است تا پایان ماه اکتبر، فهرست کشورهایی که گوشی موردبحث در آنها فروخته می‌شود به ۸۰ برسد. وضعیت در کشور کره جنوبی کمی متفاوت است، زیرا همان‌طور که پیش‌تر گفته شد شرکت وطنی با سیل عظیمی از پیش‌خریدها روبه‌رو شده است و به همین دلیل عرضه این محصول با ۵ روز تأخیر شروع می‌شود. فروش عمومی محصول یادشده در سرزمین مادری از تاریخ ۲ مهرماه (September 23) آغاز می‌شود..

فروش جهانی گلکسی Z فولد ۲ آغاز شد

گلکسی Z فولد ۲ جدیدترین گوشی منعطف سامسونگ، اوایل این ماه به دست منتقدین رسید و آنها نظرات خود را درباره این گوشی به اشتراک گذاشتند. با این حال، دیگران برای چشیدن طعم تجربه این دستگاه باید آن را پیش‌خرید می‌کردند، کاری که در کمال تعجب، بسیاری از مردم کره جنوبی آن را انجام دادند.

حال از امروز به بعد همه چیز تغییر خواهد کرد، زیرا سامسونگ به‌صورت رسمی عرضه جهانی گلکسی Z فولد ۲ را آغاز کرده است و کاربران مشتاق می‌توانند با پرداخت ۲۰۰۰ دلار جدیدترین و بزرگ‌ترین گوشی شرکت کره‌ای را صاحب شوند.

آمریکا، سنگاپور، تایلند و فرانسه نخستین کشورهایی خواهند بود که به فروش Z فولد ۲ اقدام خواهند کرد و سامسونگ قول داده است تا پایان ماه اکتبر، فهرست کشورهایی که گوشی موردبحث در آنها فروخته می‌شود به ۸۰ برسد. وضعیت در کشور کره جنوبی کمی متفاوت است، زیرا همان‌طور که پیش‌تر گفته شد شرکت وطنی با سیل عظیمی از پیش‌خریدها روبه‌رو شده است و به همین دلیل عرضه این محصول با ۵ روز تأخیر شروع می‌شود. فروش عمومی محصول یادشده در سرزمین مادری از تاریخ ۲ مهرماه (September 23) آغاز می‌شود.

بر خلاف سال گذشته که عرضه گلکسی فولد بیشتر برای اثبات طراحی بود، امسال سامسونگ با اهداف تجاری پا به میدان گذاشته است. گلکسی Z فولد ۲ تنها منحصر به افراد هواخواه فناوری نیست، این دستگاه برای تمام کاربرانی است که بتوانند از پس هزینه‌ی آن برآیند. همزمان با انتشار، سامسونگ تبلیغات گسترده‌ای را به‌صورت بیلبورد و نمایش در شبکه‌های تلویزیونی در چندین کشور به راه انداخته است تا مطمئن شود افراد با توانایی خرید از وجود این محصول باخبر شوند.

شرکت کره‌ای دلایلی هم برای خوش‌بین بودن نسبت به سرنوشت گلکسی Z فولد ۲ دارد. این شرکت با نشانه رفتن تمام نقاط ضعف نسخه پیشین و طراحی مجدد آنها تقریباً در تمام زمینه‌ها گوشی منعطف جدید خود را بهبود بخشیده است. زمان درخشش Z فول ۲ فرارسیده و غول کره‌ای نیز صحنه را برایش مهیا کرده است.

اینکه گوشی منعطف جدید سامسونگ می‌تواند انتظارات سازنده‌اش را برآورده کند یا خیر را زمان مشخص خواهد کرد، اما به هر حال، ما می‌دانیم که همین حالا هم Z فولد ۳ در دست توسعه است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.