تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۲۶
کد خبر : 610537

تحقق شعار سال در وهله نخست، مستلزم بسترسازی از طرف مسئولان است

تحقق شعار سال در وهله نخست، مستلزم بسترسازی از طرف مسئولان است

تحقق شعار سال در وهله نخست، مستلزم بسترسازی از طرف مسئولان است سینماپرس: بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: تحقق شعار سال در وهله نخست، مستلزم بسترسازی از طرف مسئولان است، به صورت جدی در همه حوزه‌ها از فرهنگ و اقتصاد تا ورزش و هنر و صنعت در دستور کار قرار گیرد. به گزارش سینماپرس،

تحقق شعار سال در وهله نخست، مستلزم بسترسازی از طرف مسئولان است

سینماپرس: بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: تحقق شعار سال در وهله نخست، مستلزم بسترسازی از طرف مسئولان است، به صورت جدی در همه حوزه‌ها از فرهنگ و اقتصاد تا ورزش و هنر و صنعت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سینماپرس، ابوالفضل همراه به ایرنا گفت: اینکه برای هر سال از طرف رهبر معظم انقلاب موضوعی به عنوان شعار سال انتخاب می شود که تاکید و اهمیت آن موضوع را برای تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم بازگو می‌کند.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون افزود: جامعه شعار سال را جدی می گیرد و عمل می کند، مسئولان و مدیران هم باید تلاش بیشتر برای تحقق این شعارها داشته باشند، موانع را بردارند و امور را تسهیل کنند، اصلا نوک پیکان به سمت خود مسئولان است باید اهتمام و توجه جدی به این مساله داشته باشند و بعد بتوانند سازوکارها و زیرساخت‌ها را آماده کنند تا مردم بتوانند مشارکت داشته باشند.

بستر مشارکت مردم فراهم شود

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: تحقق شعار سال در وهله نخست، مستلزم بسترسازی از طرف مسئولان است، به صورت جدی در همه حوزه‌ها از فرهنگ و اقتصاد تا ورزش و هنر و صنعت در دستور کار قرار گیرد؛ وقتی بحث مشارکت مردم در جهش تولید عنوان می‌شود قطعا باید زیرساخت‌ها آماده شود.

همراه شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را شعاری راهبردی و اثربخش در همه بخش‌ها و حوزه‌ها دانست و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم جهش تولید اتفاق بیفتد در هر حوزه‌ای فرقی نمی‌کند فرهنگ و هنر یا اقتصاد و صنعت باید دلال‌ها حذف شوند تا فضا برای حضور و مشارکت مردم باز شود، از طرفی نظارت‌ها باید بیشتر شود؛ زمانی می‌توانیم در حوزه جهش تولید گام‌های اساسی و جدی برداریم که نظارت جدی داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.