تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۳:۳۹
کد خبر : 65432

شیائومی ردمی K20 بعد از آپدیت به MIUI 12 بیش از ۱۰۰ باگ غیر قابل حل دارد!

شیائومی ردمی K20 بعد از آپدیت به MIUI 12 بیش از ۱۰۰ باگ غیر قابل حل دارد!

شیائومی ردمی K20 بعد از آپدیت به MIUI 12 بیش از ۱۰۰ باگ غیر قابل حل دارد! آپدیت MIUI 12 ردمی K20 دردسر ساز شده است. این بروزرسانی بیش از ۱۰۰ باگ مختلف را در شیائومی ردمی کی ۲۰ ایجاد کرده اس..

شیائومی ردمی K20 بعد از آپدیت به MIUI 12 بیش از ۱۰۰ باگ غیر قابل حل دارد!

آپدیت MIUI 12 ردمی K20 دردسر ساز شده است. این بروزرسانی بیش از ۱۰۰ باگ مختلف را در شیائومی ردمی کی ۲۰ ایجاد کرده است و هیچ امیدی هم به برطرف شدن آنها نیست.

در سال ۲۰۱۹ شیائومی از سری ردمی K20 رونمایی کرد که مشخصات خوبی را در برابر یک قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌دادند. این گوشی‌ها با اندروید ۹ و رابط کاربری MIUI 10 عرضه شده بودند و قرار بود همانند اکثر گوشی‌های اندرویدی تا ۳ سال از آنها پشتیبانی نرم‌افزاری شود. حالا ردمی K20 آپدیت MIUI 12 را دریافت کرده است؛ اما برخی کاربران از مشکلات جدی پس از دریافت این بروزرسانی سخن می‌گویند.

مشکلات آپدیت MIUI 12 برای کاربران شیائومی ردمی K20

مشکل اینجاست که گفته می‌شود شرکت سازنده قصد ندارد آپدیت دیگری را برای این گوشی‌ها ارائه کند. MIUI 12 سومین پوسته نرم‌افزاری ارائه شده برای گوشی‌های Redmi K20 است. آپدیت‌های پیشین شیائومی مشکل خاصی را برای این گوشی‌ها ایجاد نکرده بودند؛ اما پس از بروزرسانی جدید، نسخه‌های گلوبال و مخصوص بازار هند سری K20 عملا کارایی سابق را ندارند.

کاربران شیائومی ردمی K20 در حال حاضر از لگ‌ در هنگام اجرای برنامه‌ها، گیر کردن پنجره شناور، افت فریم ریت در هنگام بازی، مشکل هم پوشانی کیبورد، مشکل گروه‌بندی نوتیفیکیشن‌ها و موارد بسیار زیاد دیگری رنج می‌برند. شیائومی تاکنون به صورت رسمی به این مشکلات واکنش نشان نداده است.

حدودا ۶ ماهی می‌شود که کاربران مشکلات خود را در صفحات پشتیبانی شیائومی گزارش کرده‌اند؛ اما تنها پاسخی که اخیرا دریافت کرده‌اند از طرف یکی از مدیران این صفحات بوده است و آن هم امیدوار کننده نیست. به گفته وی پس از آپدیت MIUI 12، هیچ بروزرسانی دیگری برای گوشی‌های ردمی K20 منتشر نخواهد شد.

این در حالی است که سری ردمی K20 همچنان در حال دریافت آپدیت‌های جدید در چین است. این موضوع نشان می‌دهد که شیائومی به بازار خانگی خود اهمیت بیشتری می‌دهد. امیدواریم که شیائومی به زودی به صورت رسمی به این موضوع واکنش نشان داده و مشکلات نسخه‌های گلوبال و مخصوص بازار هند ردمی K2O را برطرف کند.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.