تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 69725

شرایط فروش شاسی بلند‌ آفرودی دایون Y5 در اسفند ۱۴۰۰

شرایط فروش شاسی بلند‌ آفرودی دایون Y5 در اسفند ۱۴۰۰

شرایط فروش شاسی بلند‌ آفرودی دایون Y5 در اسفند ۱۴۰۰مرحله دوم فروش شاسی بلند‌ آفرودی دایون Y5 از سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. موعد تحویل در این طرح ۹۰ روز کاری خواهد بود.
شرکت کیان موتور وارنا،..

شرایط فروش شاسی بلند‌ آفرودی دایون Y5 در اسفند ۱۴۰۰

مرحله دوم فروش شاسی بلند‌ آفرودی دایون Y5 از سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. موعد تحویل در این طرح ۹۰ روز کاری خواهد بود.

شرکت کیان موتور وارنا، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش صنایع خودروسازی ایلیا، دومین مرحله از فروش شاسی بلند‌ آفرودی دایون Y5 را از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ آغاز خواهد کرد. متقاضیان به منظور ثبت نام در این طرح فروش باید از طریق سایت www.ilia-auto.com اقدام کنند.

شرایط فروش شاسی بلند‌ آفرودی دایون Y5

لازم به ذکر است که دایون Y5 در این طرح فروش با گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر عرضه خواهد شد. همچنین موعد تحویل در این طرح ۹۰ روز کاری اعلام شده است و متقاضی باید مبلغی برابر با ۴۷۵ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت در اختیار شرکت قرار دهد. بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت کیان موتور وارنا، تعداد عرضه در این خودرو محدود خواهد بود.

با شاسی بلند دایون Y5 بیشتر آشنا شوید

دایون Y5 یک شاسی بلند فول سایز با وزن نزدیک به ۲ تن است. خودروسازی ایلیا این محصول را با یک پیشرانه ۲ لیتری توربو به کشور آورده است که توانی برابر ۲۰۱ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر به تولید می‌رساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه بر عهده یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک گذاشته شده است.

دایون Y5 به سیستم دو دیفرانسیل و چهار چرخ محرک مجهز است و می‌توان با توجه به شرایط جاده و مسیر آن را در یکی از سه حالت دو چرخ سبک (۲H)، چهار چرخ سبک (۴H) و چهار چرخ سنگین (۴L) قرار داد. با توجه به این مشخصات می‌توان عنوان کرد که دایون Y5 یک خودروی مناسب برای آفرودبازها است.

این شاسی بلند به امکانات متنوعی مجهز شده است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به صندلی ۶ حالته برقی راننده، سانروف برقی، گیربکس با حالت اسپرت، کروز کنترل، دوربین عقب، سیستم ناوبری،‌ قفل اتوماتیک دیفرانسیل عقب، مانیتور ۸ اینچی لمسی، سیستم صوتی با ۸ اسپیکر، استارت دکمه‌ای و سیستم ورود بدون کلید اشاره کرد. این خودرو در صورت بسته بودن صندلی‌های عقب فضای بار فوق‌العاده‌ای به حجم ۲۷۸۵ لیتر را ارائه می‌دهد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.