تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۳:۳۰
کد خبر : 28461

شایعه: تبلت آینده هواوی دارای نرخ تازه‌سازی بالایی خواهد بود

شایعه: تبلت آینده هواوی دارای نرخ تازه‌سازی بالایی خواهد بود

شایعه: تبلت آینده هواوی دارای نرخ تازه‌سازی بالایی خواهد بوداستفاده از صفحه نمایش‌های با نرخ تازه‌سازی بالا کم‌کم در حال تبدیل شدن به یک امر متداول در دنیای گوشی‌های هوشمند می‌باشد. با این حال تبلت‌های کمی وجود دارند که دارای این نرخ تازه‌سازی بالا باشند و آیپد پرو اپل و سری گلکسی تب S7 از جمله آنها هستند. حالا شایعه شده که هواوی نیز قصد دارد تا بزودی به جمع این گروه بپیوندد. طبق اعلام دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) هواوی در حال کار بر روی یک تبلت با نرخ تازه‌سازی بالا می‌باشد. هر چند که به ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی بودن پنل اشاره‌ای نشده است.

یک بلاگر چینی نیز این اطلاعات را تایید و ادعا کرده که صفحه نمایش این دستگاه ۱۰٫۸ اینچ خواهد بود. طبق گمانه‌زنی‌ها احتمالا این تبلت از پنل ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد و به نوعی جانشین میت‌پد پرو خواهد بود که سال گذشته معرفی شد. به گفته منابع چینی تبلت جدید هواوی بزودی رونمایی خواهد شد، اما خبری از پردازنده Kirin 9000 که به‌تازگی در سری میت ۴۰ استفاده شده در آن نخواهد بود. با این وجود انتظار می‌رود که این تبلت نسبت به میت‌پد پرو بهبود قابل توجهی پی..

شایعه: تبلت آینده هواوی دارای نرخ تازه‌سازی بالایی خواهد بود

استفاده از صفحه نمایش‌های با نرخ تازه‌سازی بالا کم‌کم در حال تبدیل شدن به یک امر متداول در دنیای گوشی‌های هوشمند می‌باشد. با این حال تبلت‌های کمی وجود دارند که دارای این نرخ تازه‌سازی بالا باشند و آیپد پرو اپل و سری گلکسی تب S7 از جمله آنها هستند. حالا شایعه شده که هواوی نیز قصد دارد تا بزودی به جمع این گروه بپیوندد. طبق اعلام دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) هواوی در حال کار بر روی یک تبلت با نرخ تازه‌سازی بالا می‌باشد. هر چند که به ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی بودن پنل اشاره‌ای نشده است.

یک بلاگر چینی نیز این اطلاعات را تایید و ادعا کرده که صفحه نمایش این دستگاه ۱۰٫۸ اینچ خواهد بود. طبق گمانه‌زنی‌ها احتمالا این تبلت از پنل ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد و به نوعی جانشین میت‌پد پرو خواهد بود که سال گذشته معرفی شد. به گفته منابع چینی تبلت جدید هواوی بزودی رونمایی خواهد شد، اما خبری از پردازنده Kirin 9000 که به‌تازگی در سری میت ۴۰ استفاده شده در آن نخواهد بود. با این وجود انتظار می‌رود که این تبلت نسبت به میت‌پد پرو بهبود قابل توجهی پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.