تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۴۲
کد خبر : 70439

شاسی بلند چینی هیبرید Niutron NV با شعاع حرکتی هزار کیلومتر به بازار می‌آید

شاسی بلند چینی هیبرید Niutron NV با شعاع حرکتی هزار کیلومتر به بازار می‌آید

شاسی بلند چینی هیبرید Niutron NV با شعاع حرکتی هزار کیلومتر به بازار می‌آیدنیوترون NV با شعاع حرکتی ۱۰۰۰ کیلومتر و صندوق عقب جادار ۸۰۰ لیتری در راه است. در ادامه شاهد مشخصات شاسی بلند چینی هیبرید Niut..

شاسی بلند چینی هیبرید Niutron NV با شعاع حرکتی هزار کیلومتر به بازار می‌آید

نیوترون NV با شعاع حرکتی ۱۰۰۰ کیلومتر و صندوق عقب جادار ۸۰۰ لیتری در راه است. در ادامه شاهد مشخصات شاسی بلند چینی هیبرید Niutron NV باشید.

«نیوترون» (Niutron) یک برند پریمیوم نوپای فعال در حوزه خودروهای مبتنی بر انرژی نو است که به‌تازگی اطلاعات بیشتری درباره Niutron NV را به اشتراک گذاشته است. حالا جزئیات بیشتری از پیشرانه، سیستم افزایش شعاع حرکتی و سایر ویژگی‌های این شاسی بلند چینی هیبرید در دسترس قرار دارد.

معرفی شاسی بلند چینی هیبرید نیوترون NV

ابعاد و مشخصات فنی

شاسی بلند چینی هیبرید Niutron NV

ابتدا باید گفت که نیوترون ان وی یک شاسی بلند سایز متوسط است که ۴۹۱۵ میلی‌متر طول، ۱۹۶۲ میلی‌متر عرض و ۱۷۴۵ میلی‌متر ارتفاع دارد. همچنین فاصله بین دو محور آن به ۲۹۱۰ میلی‌متر می‌رسد و حجم صندوق عقب آن حدود ۷۹۰ لیتر است. Niutron NV اخیراً تست‌های زمستانی مختلفی در دمای زیر ۴۰ درجه سانتیگراد را در یاکشیِ مغولستان داخلی پشت سر گذاشته است.

خودروساز چینی نیوترون عمدتاً روی تولید خودروهای تمام برقی و پلاگین هیبرید تمرکز دارد و اخیراً جزئیاتی را از سیستم افزایش شعاع حرکتی Niutron NV به اشتراک گذاشته است. این شاسی بلند چینی هیبرید از یک موتور درون‌سوز ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر به‌عنوان واحدی برای افزایش شعاع حرکتی به همراه دو موتور سنکرون آهنربای دائم بهره می‌برد. گفته می‌شود که بازده حرارتی موتور درون‌سوز مذکور، ۴۱ درصد است.

شاسی بلند چینی هیبرید Niutron NV

این خودرو شعاع حرکتی ۹۳۹ کیلومتری را با خود به دنبال می‌آورد و در ۵.۹ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد. با این حال، در حال حاضر قدرت پیشرانه آن مشخص نیست. علاوه بر این‌ها، نیوترون ان وی از سیستم تمام چرخ محرک با ۷ حالت رانندگی بهره‌مند خواهد بود و به نظر می‌رسد که یک شاسی بلند آفرودی مناسب برای ماجراجویی در دل‌ جاده‌های خارج از شهر باشد.

فضای داخلی

شاسی بلند چینی هیبرید Niutron NV

شاسی بلند چینی Niutron NV از قابلیت ماساژ، گرمایش و تهویه برخوردار خواهد بود. همچنین امکانات کمک‌راننده متعددی از جمله کروز کنترل تطبیقی، سیستم کمک به تغییر لاین، هشدار عبور از لاین، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، هشدار برخورد از عقب و جلو، پارک کاملاً خودکار و… را ارائه خواهد داد.

تاریخ عرضه شاسی بلند چینی هیبرید نیوترون NV

نیوترون پیش‌فروش شاسی بلند خود را در ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) آغاز می‌کند و سپس در سپتامبر ۲۰۲۲ اولین دستگاه‌ها را به خریداران تحویل خواهد داد.

همچنین بخوانید:

گریت وال تانک ۵۰۰ معرفی شد؛ نسخه چینی تویوتا پرادو اما لوکس و قدرتمند

منبع :CarNewsChinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.