تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 55836

شاسی بلند جدید ایران خودرو با طراحی یوزپلنگ ایرانی در راه است

شاسی بلند جدید ایران خودرو با طراحی یوزپلنگ ایرانی در راه است

شاسی بلند جدید ایران خودرو با طراحی یوزپلنگ ایرانی در راه استشاسی بلند جدید ایران خودرو از اواخر سال آینده وارد بازار کشور خواهد شد. گفتنی است که طراحی این خودرو بر پایه پلتفرم تارا انجام شده است.
تاز..

شاسی بلند جدید ایران خودروشاسی بلند جدید ایران خودرو با طراحی یوزپلنگ ایرانی در راه است

شاسی بلند جدید ایران خودرو از اواخر سال آینده وارد بازار کشور خواهد شد. گفتنی است که طراحی این خودرو بر پایه پلتفرم تارا انجام شده است.

تازه‌ترین اخبار حاکی از آن است که شاسی بلند جدید ایران خودرو به زودی و به منظور رقابت با خودروهای هم‌رده روانه بازار خواهد شد. طبق گفته مدیر تولید این پروژه، طراحی کراس اوور جدید ایران خودرو بر پایه پلتفرم تارا انجام شده است؛‌ اما مشخصات و ابعاد آن به‌روزرسانی شده و پلتفرم تازه‌ای شکل گرفته است.

مدیر تولید این پروژه در ادامه با اشاره به این که تولید خودروهای شاسی بلند در شرکت ایران خودرو با توجه به امکانات و دانش این شرکت امکان‌پذیر است، عنوان کرد طبق تحقیقات انجام شده، بازار جهانی کراس اوورها به شدت در حال توسعه و گسترش است و ایران خودرو جای خالی آن را در بین محصولات خود حس می‌کند.

کراس اوور ایران خودرو با چه امکاناتی وارد بازار خواهد شد؟

شاسی بلند جدید ایران خودرو دارای امکانات زیادی است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به ترمز پارک برقی، چهار یا شش ایربگ،‌ صندلی چرم و پارچه،‌ سیستم ESC، سانروف پانوراما و مالتی مدیا اشاره کرد. لازم به ذکر است که این خودرو با تکیه بر امکانات مذکور می‌تواند متقاضیان زیادی را به سمت خود بکشاند و برای رقبا دردسر ساز شود.

سمیدار در ادامه بیان کرد که ایران خودرو کراس اوور جدید خود را با الگو برداری از یوزپلنگ ایرانی طراحی کرده است و در تلاش بوده تا در طراحی آن از بدن یوز ایرانی،‌ خطوط چهره و جزئیات دیگر آن بهره ببرد.

شاسی بلند جدید ایران خودرو چه زمانی به تولید انبوه می‌رسد؟

سمیدار با اشاره به این که رونمایی از نسخه اولیه این کراس اوور به زودی انجام خواهد شد،‌ عنوان کرد که تولید انبوه K125 از اواخر سال آینده آغاز خواهد شد. پروژه مذکور هم‌اکنون مراحل تعریف و هدف‌گذاری را تمام کرده و وارد مرحله طراحی شده است. لازم به ذکر است که پس از این مرحله پروژه تولید این کراس اوور مراحل صحه‌گذاری و صنعتی سازی را تجربه خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.