تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 608161

سورپرایز جدید تیم شیبا: ارائه پاداش‌های هیجان‌انگیز به استیک‌کنندگان!

سورپرایز جدید تیم شیبا: ارائه پاداش‌های هیجان‌انگیز به استیک‌کنندگان!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه لوسی، مدیر بازاریابی شیبا اینو، طی یک پست، از فرصتی بالقوه برای اعضای جامعه جهت کسب درآمد از دارایی‌های خود خبر داد. او اعلام کرد که ۲ توکن LEASH و ۸۵ میلیون توکن SHIB به عنوان پاداش به کاربران برنامه ShibaPunkz.art اختصاص خواهد یافت.تیم توسعه‌دهنده شیبا با ارائه این پاداش‌ها،

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لوسی، مدیر بازاریابی شیبا اینو، طی یک پست، از فرصتی بالقوه برای اعضای جامعه جهت کسب درآمد از دارایی‌های خود خبر داد. او اعلام کرد که ۲ توکن LEASH و ۸۵ میلیون توکن SHIB به عنوان پاداش به کاربران برنامه ShibaPunkz.art اختصاص خواهد یافت.
تیم توسعه‌دهنده شیبا با ارائه این پاداش‌ها، جامعه‌ این ارز دیجیتال را تشویق می‌کند تا مشارکت بیشتری داشته باشند و قصد دارد کاربران بیشتری را به اکوسیستم جلب کند.

برنامه ShibaPunkz.art که در سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد، برنامه‌ای کاربردی است که در آن، کاربران می‌توانند NFT‌ها را از مجموعه‌ شیبا اینو استیک کنند. این NFT‌ها در بستر شیباریوم ساخته شده‌اند.
پیش از این، مالکانی که NFT‌های خود را استیک می‌کردند، در قالب توکن‌های SPUNK پاداش می‌گرفتند، اما پس از به‌روزرسانی اخیر، ۸۵ میلیون توکن SHIB و ۲ توکن LEASH به پاداش آن‌ها افزوده شده است.
با توجه به اینکه SHIB و LEASH توکن‌های تثبیت‌شده‌تری در اکوسیستم شیبا هستند، این به‌روزرسانی هیجان‌انگیز با استقبال اعضای جامعه روبرو شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سورپرایز جدید تیم شیبا: ارائه پاداش‌های هیجان‌انگیز به استیک‌کنندگان! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.