تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 604646

سقوط قیمت ریپل پس از یک تراکنش ۲۳ میلیونی! چه کسی پشت این تراکنش است؟

سقوط قیمت ریپل پس از یک تراکنش ۲۳ میلیونی! چه کسی پشت این تراکنش است؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه پلتفرم ردیابی WhaleAlert به تازگی گزارش داده که در یک تراکنش چشمگیر، ۲۲.۸ میلیون توکن ریپل (XRP)، به ارزش ۱۴.۲۳ میلیون دلار، از یک کیف پول ناشناس به صرافی بیت استمپ (Bitstamp)، منتقل شده است. این کیف پول که در ژانویه ایجاد شده، دارای سابقه تراکنش‌های متعدد به صرافی بیت

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پلتفرم ردیابی WhaleAlert به تازگی گزارش داده که در یک تراکنش چشمگیر، ۲۲.۸ میلیون توکن ریپل (XRP)، به ارزش ۱۴.۲۳ میلیون دلار، از یک کیف پول ناشناس به صرافی بیت استمپ (Bitstamp)، منتقل شده است. این کیف پول که در ژانویه ایجاد شده، دارای سابقه تراکنش‌های متعدد به صرافی بیت استمپ است که از مشتریان برجسته خدمات ریپل در نظر گرفته می‌شود.
قابل ذکر است که این کیف پول ناشناس هنوز بیش از دو میلیون XRP را در خود جای داده است که باعث ایجاد گمانه‌زنی در مورد ارتباط احتمالی آن با شرکت ریپل شده است. در ساعاتی پس از این انتقال، قیمت XRP به میزان ۸.۱ درصد کاهش یافت.

در همین راستا، داده‌های پلتفرم CoinGlass هم نشان می‌دهند که این کاهش قیمت، منجر به لیکویید شدن ۵.۵۵ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لانگ (خرید) ریپل شده است.
ریپل در حال حاضر با قیمت ۰.۶۲ دلار معامله می‌شود. کاهش اخیر قیمت این ارز دیجیتال جامعه XRP را دچار تردید کرده که آیا این روند نزولی به عنوان یک نشانه بحرانی در نظر گرفته می‌شود یا اینکه فرصتی برای خرید با تخفیف ریپل است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سقوط قیمت ریپل پس از یک تراکنش ۲۳ میلیونی! چه کسی پشت این تراکنش است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.