تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۵:۲۰
کد خبر : 52675

سامسونگ خبر از معرفی گلکسی فولد ۳، فلیپ ۳، واچ ۴ و بادز ۲ در تاریخ ۱۱ آگوست داد

سامسونگ خبر از معرفی گلکسی فولد ۳، فلیپ ۳، واچ ۴ و بادز ۲ در تاریخ ۱۱ آگوست داد

سامسونگ خبر از معرفی گلکسی فولد ۳، فلیپ ۳، واچ ۴ و بادز ۲ در تاریخ ۱۱ آگوست دادسامسونگ بعد از رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ که هفته پیش برگزار شد، حالا رویداد مهم آنپک ۲۰۲۱ را در پیش‌رو دارد. این رویداد قرار است در تاریخ ۱۱ آگوست برگزار شود و دستگاه‌های متنوعی در این رویداد معرفی خواهند شد. سامسونگ به‌تازگی پوستری از این رویداد منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای تقریباً همه دستگاه‌هایی که ما انتظار معرفی آن‌ها را در رویداد آنپک امسال را داشتیم، رونمایی خواهد کرد.
مطالب مرتبط:سامسونگ برای نسخه تجاری دستگاه‌های خود ۵ سال آپدیت امنیتی ارائه می‌کند
گوشی تاشو قدیمی خود را به سامسونگ بدهید؛ ۱۲۵ دلار تخفیف بگیرید
گلکسی فولد ۳ مهم‌ترین دستگاهی است که ما شاهد معرفی آن در رویداد آنپک امسال خواهیم بود. به نظر می‌رسد سامسونگ امسال در نبود یک گلکسی نوت مناسب، قصد دارد روی سری فولد خود تمرکز کند. گلکسی فولد ۳ از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد و مجهز به یک صفحه‌نمایش خارجی ۶.۲۳ اینچی سوپر امولد و یک نمایشگر داخلی ۷.۵۵ اینچی تاشو خواهد بود. این گوشی اخیراً در گیک‌بنچ رویت شده است که چیپست اسنپدر..

سامسونگ خبر از معرفی گلکسی فولد ۳، فلیپ ۳، واچ ۴ و بادز ۲ در تاریخ ۱۱ آگوست داد

سامسونگ بعد از رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ که هفته پیش برگزار شد، حالا رویداد مهم آنپک ۲۰۲۱ را در پیش‌رو دارد. این رویداد قرار است در تاریخ ۱۱ آگوست برگزار شود و دستگاه‌های متنوعی در این رویداد معرفی خواهند شد. سامسونگ به‌تازگی پوستری از این رویداد منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای تقریباً همه دستگاه‌هایی که ما انتظار معرفی آن‌ها را در رویداد آنپک امسال را داشتیم، رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

  • سامسونگ برای نسخه تجاری دستگاه‌های خود ۵ سال آپدیت امنیتی ارائه می‌کند

  • گوشی تاشو قدیمی خود را به سامسونگ بدهید؛ ۱۲۵ دلار تخفیف بگیرید

گلکسی فولد ۳ مهم‌ترین دستگاهی است که ما شاهد معرفی آن در رویداد آنپک امسال خواهیم بود. به نظر می‌رسد سامسونگ امسال در نبود یک گلکسی نوت مناسب، قصد دارد روی سری فولد خود تمرکز کند. گلکسی فولد ۳ از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد و مجهز به یک صفحه‌نمایش خارجی ۶.۲۳ اینچی سوپر امولد و یک نمایشگر داخلی ۷.۵۵ اینچی تاشو خواهد بود. این گوشی اخیراً در گیک‌بنچ رویت شده است که چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ را برای آن تائید می کند. در بخش دوربین ما انتظار پنج دوربین را روی این گوشی داریم که شامل سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسی در زیر نمایشگر و یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی در نمایشگر بیرونی آن خواهند بود. ما همچنین به لطف رندرهای رسمی گلکسی فولد ۳ می‌دانیم که این هندست چه ظاهری خواهد داشت و رنگ‌‌بندی آن چگونه خواهد بود.گلکسی زد فولد ۳

در رابطه با قیمت گلکسی فولد ۳ باید بگوییم که این گوشی ظاهراً ارزان‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود و این موضوع می‌تواند عامل مهمی در گرایش مشتریان به خرید آن باشد.

ما در رویداد آنپک امسال شاهد معرفی یک گوشی تاشو دیگر به نام گلکسی فلیپ ۳ هم خواهیم بد که مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، ۸ گیگابایت رم و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ سیمی ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات خواهد بود. این گوشی از یک نمایشگر خارجی ۱.۹ اینچی و یک نمایشگر ۶.۷ اینچی داخلی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و به نظر می‌رسد حدود ۲۰ درصد ارزان‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ ۳
گلکسی زد فلیپ ۳
گلکسی زد فلیپ ۳
گلکسی زد فلیپ ۳

از طرف دیگر، ما ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ را خواهیم داشت که برخلاف مدل‌های قبلی خود از رابط کاربری جدید واچ UI و همچنین ترکیب سیستم‌عامل‌های تایزن سامسونگ و ور او‌اس گوگل بهره خواهد برد. این ساعت ظاهراً در دو مدل استاندارد و کلاسیک معرفی خواهد شد.

گلکسی واچ ۴

و درنهایت باید به هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ اشاره کنیم که ظاهری شبیه به گلکسی بادز پرو خواهد داشت و از قابلیت نویز کنسلینگ فعال پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی بادز ۲

منبع: GSMArena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.