تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 65570

رشد دو رقمی ارز دیجیتال کاردانو در بازار قرمز پوش بعد اعلام زمان راه‌اندازی اولین DEX

رشد دو رقمی ارز دیجیتال کاردانو در بازار قرمز پوش بعد اعلام زمان راه‌اندازی اولین DEX

رشد دو رقمی ارز دیجیتال کاردانو در بازار قرمز پوش بعد اعلام زمان راه‌اندازی اولین DEX قیمت ارز دیجیتال کاردانو طی ۲۴ ساعت گذشته پس از اعلام زمان راه اندازی اولین DEX یا همان صرافی غیر متمرک..

رشد دو رقمی ارز دیجیتال کاردانو در بازار قرمز پوش بعد اعلام زمان راه‌اندازی اولین DEX

قیمت ارز دیجیتال کاردانو طی ۲۴ ساعت گذشته پس از اعلام زمان راه اندازی اولین DEX یا همان صرافی غیر متمرکز با ۸ درصد رشد همراه بوده است.

ساندی سواپ (SundaeSwap)، یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو، اعلام کرده است که راه اندازی مورد انتظار نسخه بتای تماماً کاربردی اولین DEX در شبکه اصلی در تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) انجام خواهد شد. تیم سانوی سواپ عنوان کرده که به دلیل محدودیت‌های فنی در بلاک چین کاردانو، حاکمیت تماماً غیرمتمرکز در حال حاضر غیرممکن بوده و به همین دلیل لقب «بتا» را همچنان حفظ کرده است.

ساندی سواپ نسخه آزمایشی خود را در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۲۱ راه اندازی کرد و در اواخر همان ماه بود که DEX حسابرسی خود را با همکاری شرکت Runtime Verification تکمیل کرد.

عرضه اولیه استیکینگ و کشت سود

عرضه اولیه استیکینگ (initial staking offering)، به اختصار ISO، ساندی سواپ نیز در همین تاریخ که در بالا مشخص گردید انجام خواهد شد. سی استیک پول (Stake Pool) که توسط انجمن در ماه نوامبر انتخاب شدند در ISO شرکت خواهند کرد.

ISO، که برای پنج دوره دوام خواهد داشت، به نمایندگان استیک پول این امکان را خواهد داد تا توکن‌های ساندی سواپ (SUNDAE) را علاوه بر پاداش‌های کاردانو معمولی خود کسب کنند.

ساندی سواپ تا حد زیادی محبوب‌ترین DEX مبتنی بر کاردانو است که رسانه‌های اجتماعی آن از Minswap و Maladex بسیار پیشی گرفته‌اند. در تاریخ ۲۰ ژانویه، تأمین کنندگان نقدینگی نیز شروع به دریافت پاداش‌های کشت سود (yield farming) خواهند کرد که حداقل تا ژوئن در دسترس خواهند بود.

نیم میلیون توکن SUNDAE نیز به کشت سودگیرانی که در مجموعه‌ای از استخرهای نقدینگی (liquidity pool) شرکت می‌کنند، تخصیص می‌یابد.

همچنین بخوانید:

از کاردانو (ADA) چه می‌دانید؟ قاتل اتریوم، پنجمین ارز دیجیتال برتر دنیا است

افزایش قیمت کاردانو

طبق اطلاعات وب سایت کوین‌مارکت‌کپ، قیمت کاردانو با افزایش همراه بوده عملکرد بسیار بهتری از بقیه ارزهای دیجیتال برتر داشته است. کاردانو هم اکنون در مسیر پیشی گرفتن از سولانا (SOL) که یکی دیگر از توکن‌های ملقب به «قاتل اتریوم» است قرار دارد.

منبعUTodayمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.