تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر : 601342

راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی دیجیکس۲۴ – معرفی امکانات

راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی دیجیکس۲۴ – معرفی امکانات

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین و سودده ترین سرمایه گذاری های حال حاضر میباشد که افراد زیادی در این حوزه به موفقیت هایی مالی بسیار چشمگیری دست یافته اند. خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از روش های هست که میتوانید از این حوزه به کسب درآمد بپردازید. سرمایه گذاری در

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین و سودده ترین سرمایه گذاری های حال حاضر میباشد که افراد زیادی در این حوزه به موفقیت هایی مالی بسیار چشمگیری دست یافته اند. خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از روش های هست که میتوانید از این حوزه به کسب درآمد بپردازید.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین و سودده ترین سرمایه گذاری های حال حاضر میباشد که افراد زیادی در این حوزه به موفقیت هایی مالی بسیار چشمگیری دست یافته اند. خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از روش های هست که میتوانید از این حوزه به کسب درآمد بپردازید.

بیت کوین، اتریوم ، تتر و سایر ارزهای دیجتال دیگر را میتوانید در بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی یعنی دیجیکس۲۴ خرید و فروش کنید. برای خرید و فروش ارز دیجیتال یا به اصطلاح ترید ارز دیجیتال نیازمند دانش و تجربه میباشد تا علاوه بر حفظ سرمایه، کسب سود هم بکنید. امروز با معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی میخواهیم خرید و فروش ارز دیجیتال را در صرافی دیجیکس ۲۴ به شما آموزش دهیم. با ادامه مطلب همراه ما باشید.

معرفی دیجیکس ۲۴

صرافی دیجیکس ۲۴ فعالیت خود را از تابستان ۱۳۹۶ شروع کرد و بزرگتربن هدف تیم صرافی آنلاین دیجیکس ۲۴، ایجاد بستری امن و کاربرپسند است که همین امر باعث شده است تا این صرافی در بین بهترین صرافی های معتبر ایرانی قرار گیرد و به هزاران کاربر فعال در حوزه رمزارزها خدمات ارائه نماید.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید و فروش در صرافی ارز دیجیتال دیجیکس ۲۴ باعث شده تا کاربران در کمترین زمان و با بهترین قیمت تتر، بیت کوین ، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند و به کسب سود بپردازند. قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال نسبت به عرضه و تقاضا مانند هر بازار دیگری به سرعت در حال تغییر بوده و با در نظر گرفتن مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک، اگر استراتژی مناسبی برای خود داشته باشید میتوانید از این نزول و صعودهای قیمت بیشترین سود را کسب کنید.

قابلیت‌ها و امکانات صرافی دیجیکس۲۴

در بین صرافی های معتبر ایرانی‌ای که در حال فعالیت هستند، صرافی دیجیکس ۲۴ با کامل ترین امکانات و قابلیت ها باعث شده است تا بسیاری از کاربران ایرانی به راحتی و بدون اتلاف وقت به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند در ادامه این مطب به جزئیات بیشتر ویژگی‌های صرافی دیجیکس ۲۴ میپردازیم.

قیمت تتر

شفافیت در قیمت تتر و سایر ارزهای دیجیتالی یکی از مهم ترین عامل هایی میباشد که صرافی تعهد خود را نسبت به کاربرانش به عمل می‌آورد. در فرایند فروش و خرید تتر در صرافی معتبر ارز دیجیتال دیجیکس ۲۴ تنها در کسری از ثانیه می‌توانید معامله خود را در هر حجمی ثبت نمایید.

قیمت تتر به تومان با توجه به عرضه و تقاضا در داخل کشور نوسان دارد اما برابری تتر به دلار همواره برابر با ۱ میباشد اما تتر نسبت به بیت کوین، شیبا، بایننس کوین و سایر ارزهای دیجیتال دیگر نوسان کمتری دارد و حدودا با قیمت ۱ واحد دلار به تومان برابر است.

به عنوان جایگزینی برای دلار، میتوانید از رمزارز تتر استفاده نمایید که بدون محدودیت و بدون کارمزد میتوانید آن را خریداری نمایید و در کیف پول شخصی خود نگهداری نمایید.

احراز هویت در دیجیکس ۲۴

یکی از مزیت های بسیار خوبی که دیجیکس ۲۴ نسبت به صرافی های دیگر دارد، فرایند احراز هویت بسیار ساده، کاربردی و ۳ مرحله‌ای آن می‌باشد. در ابتدا باید کد ملی و اطلاعات هویتی صاحب شماره موبایلی که هنگام ثبت نام وارد نموده اید را درج کنید و در صورت تطابق اتوماتیک، میتوانید وارد مرحله بعد شوید.

در مرحله دوم با مطالعه قوانین و مقررات و تاید آنها، با انتخاب گزینه قبول قوانین، وارد مرحله سوم می‌شوید. در نهایت عکس سلفی با کارت ملی یا سایر مدارک شناسایی معتبر را آپلود می‌نمایید.

کارشناسان دیجیکس ۲۴، نهایتا ۱۰ دقیقه بعد از آپلود مدارک، درخواست شما را تایید یا رد (با ذکر دلیل) می‌نمایند. پس از تایید احراز هویت شما، بدون محدودیت می‌توانید از امکانات سایت استفاده کنید.

کسب درآمد در دیجیکس۲۴

قابلیت مفید دیگری که دیجیکس ۲۴ برای کاربران خود ایجاد کرده است، کسب درآمد از طریق دعوت دوستان می باشد. این سرویس به این صورت کار میکند که شما میتوانید در زمان ایجاد کد رفرال، برای دوستانتان هم درصدی در نظر بگیرید که هم شما سود کنید و هم دوستتان که قرار است از شما کد رفرال دریافت کند.

سقف سود کد رفرال در صرافی دیجیکس ۲۴ تا ۳۰  درصد میباشد که نسبت به اکثر صرافی های کشور، درصد قابل توجهی می‌باشد.

در صمن شما میتوانید تا ۱۰ کد دعوت یکتا با درصد های متنوع ایجاد کرده و از هر کد برای دعوت عده‌ای استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشبد که محدودیتی در تعداد استفاده از رفرال کدها برای شما وجود ندارد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته

یکی از مهم ترین امکاناتی که باید هر صرافی معتبر ارز دیجیتال داشته باشد، پشتیبانی آنلاین می باشد تا در صورت بروز مشکل و یا ابهام در هر بخش از صرافی به راحتی کاربران دسترسی به پشتیبانی و پشتیبانی تلفنی را در طول هفته و شبانه روز، حتی در ایام تعطیل داشته باشند.

در صرافی دیجیکس ۲۴ به چند روش مختلف میتوانید به بخش پشتیبانی دسترسی داشته باشید: چت آنلاین، ایمیل پشتیبانی، تماس تلفنی و پشتیبانی تلگرام

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون کارمزد

برای هر معامله گری به غیر از کسب سود از آن معامله، کارمز خرید و فروش ارز دیجیتال برای معامله‌گر مهم میباشد چرا که با دریافت کارمزد در اکثر صرافی های آنلاین مقداری از سود شما از بین میرود.

در صرافی دیجیکس ۲۴ برای هیچ معامله ای شما هزینه ای تحت عنوان کارمزد پرداحت نمیکنید و با یک قیمت ثابت در لحظه و کاملا شفاف، معامله شما بدون کارمزد (رایگان) انجام میشود.

واریز و برداشت تومان

بسیاری از کاربران برای انجام معاملات خود نیاز به واریز مبالغی بیش از ۲۵ میلیون تومان در شبانه روز دارند، صرافی دیجیکس ۲۴ برای پوشش این نیاز کاربران، قابلیت پرداخت با شناسه را برای سهولت کاربران در شارژ کیف پول را ایجاد نموده است و از این طریق می‌توانید کیف پول تومانی خود را  در صرافی دیجیکس ۲۴ روزانه تا مبلغ ۵ میلیارد تومان شارژ نمایید.

همچنین برداشت ریال از صرافی دیجیکس ۲۴ در لحظه ثبت میگردد و برای اکثر بانک ها نیز به صورت آنی واریز میگردد. در صورتی که مبلغ به حساب شما به صورت آنی واریز نگردد. در اولیم سیکل پایای شاپرک، مبلغ برداشتی به حساب شما واریز خواهد شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.