تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر : 58258

دوربین ماکرو آیفون ۱۳ پرو به ابزار چشم پزشکی تبدیل شد!

دوربین ماکرو آیفون ۱۳ پرو به ابزار چشم پزشکی تبدیل شد!

دوربین ماکرو آیفون ۱۳ پرو به ابزار چشم پزشکی تبدیل شد!یک پزشک از دوربین گوشی آیفون ۱۳ پرو برای معاینه چشم استفاده می‌کند. اپل در رابطه با قدرت دوربین ماکرو پرچمداران جدید خود تبلیغات زیادی کرده است.
ا..

دوربین آیفون 13 پرودوربین ماکرو آیفون ۱۳ پرو به ابزار چشم پزشکی تبدیل شد!

یک پزشک از دوربین گوشی آیفون ۱۳ پرو برای معاینه چشم استفاده می‌کند. اپل در رابطه با قدرت دوربین ماکرو پرچمداران جدید خود تبلیغات زیادی کرده است.

اپل در دوربین گوشی آیفون ۱۳ پرو از سنسور فوق عریض استفاده کرده است. این سنسور حالت ماکرو برای ثبت جزئیات طبیعت را ارائه می‌کند. اما یک پزشک از این قابلیت برای معاینه چشم استفاده کرده است. دکتر تامی کورن متوجه شده که می‌توان در درمان چشم از لنز ماکرو آیفون ۱۳ پرو استفاده کرد. او ماجرای معاینه چشم یک بیمار توسط دوربین iPhone 13 Pro را در لینکدین اشتراک‌گذاری کرده است. او با استفاده از حالت ماکرو توانسته تصاویر بسیار دقیقی از چشم بگیرد که جزئیات مهمی را به او نشان می‌دهد.

دوربین آیفون 13 پرو
دوربین آیفون 13 پرو

کاربرد دوربین آیفون ۱۳ پرو در چشم پزشکی

عکس‌هایی که توسط پزشک ثبت شده، یک بیمار که پیوند قرنیه انجام داده را نشان می‌دهد. اکنون باید بررسی شود که صدمات رو به بهبود است یا خیر. در عکس دوم و سوم پیشرفت بیمار قابل مشاهده بود. جزئیات بسیاری در تصاویر ماکرو قابل رویت است و پزشک را قادر به مشاهده نکات کوچک در بیمار خود می‌سازد. او می‌گوید قادر به ایجاد نوآوری‌هایی در پزشکی از راه دور است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.