تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 605692

حجم معاملات بانک از بزرگان بازار میم کوین‌ها پیشی گرفت!

حجم معاملات بانک از بزرگان بازار میم کوین‌ها پیشی گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه حجم معاملات میم کوین محبوب بلاکچین سولانا، بانک (BONK)، در صرافی کوین‌بیس از میم کوین‌های کهنه‌کاری مانند دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) عبور کرد. بر اساس داده‌ها، حجم معاملات BONK/USD به رقم ۳۳ میلیون دلار رسیده و به این ترتیب، از حجم معاملات DOGE/USD با ۲۰.۵ میلیون دلار و SHIB/USD

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حجم معاملات میم کوین محبوب بلاکچین سولانا، بانک (BONK)، در صرافی کوین‌بیس از میم کوین‌های کهنه‌کاری مانند دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) عبور کرد. بر اساس داده‌ها، حجم معاملات BONK/USD به رقم ۳۳ میلیون دلار رسیده و به این ترتیب، از حجم معاملات DOGE/USD با ۲۰.۵ میلیون دلار و SHIB/USD با ۱۱.۳ میلیون دلار پیشی گرفته است.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، قیمت BONK در اوایل این ماه، به‌ هنگام لیست شدن در صرافی کوین بیس، افزایش چشم‌گیر بیش از ۴۰ درصد را تجربه کرد. زمانی که کوین‌بیس اقدام به لیست کردن یک توکن در صرافی خود می‌کند، اغلب منجر به افزایش موقتی قیمت آن توکن می‌شود. این امر ناشی از ارائه توکن‌های شناخته‌شده توسط کوین‌بیس بوده که می‌تواند حس مشروعیت را به پروژه‌های فهرست‌شده بیفزاید.

علی‌رغم آن‌که BONK به‌عنوان یک میم کوین شناخته می‌شود، این توکن به سرعت در اکوسیستم سولانا پذیرفته شده، در پروژه‌های مختلف ادغام شده و برای تراکنش‌های مربوط به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در زمان نگارش این خبر، بانک با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۵۸ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با یک ماه گذشته، بیش از ۳۳۳ درصد رشد دارد. در حال حاضر، ارزش بازار BONK نیز به بیش از ۹۶۲ میلیون دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته حجم معاملات بانک از بزرگان بازار میم کوین‌ها پیشی گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.