تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر : 55933

جزئیات جدیدی از سریال آنتولوژی گیرمو دل تورو فاش شد

جزئیات جدیدی از سریال آنتولوژی گیرمو دل تورو فاش شد

جزئیات جدیدی از سریال آنتولوژی گیرمو دل تورو فاش شداخیراً جزئیات جدیدی درباره سریال گیرمو دل تورو منتشر شده که به عنوان جدید، بازیگران و کارگردانان این مجموعه آنتولوژی اشاره می‌کند.
به تازگی جزئیات تا..

گیرمو دل توروجزئیات جدیدی از سریال آنتولوژی گیرمو دل تورو فاش شد

اخیراً جزئیات جدیدی درباره سریال گیرمو دل تورو منتشر شده که به عنوان جدید، بازیگران و کارگردانان این مجموعه آنتولوژی اشاره می‌کند.

به تازگی جزئیات تازه‌ای راجع‌به ساخته جدید گیرمو دل تورو منتشر شده است. این مجموعه که قبلاً با عنوان «۱۰ دقیقه بعد از نیمه‌شب» شناخته می‌شد، از این به بعد سریال Cabinet of Curiosities نام خواهد داشت. نتفلیکس علاوه‌بر رونمایی از عنوان جدید، بازیگران و عوامل این مجموعه را نیز اعلام کرده است.

اندرو لینکلن (بازیگر سریال واکینگ دد)، اف. موری آبراهام، تیم بلیک نلسون، کریسپین گلاور، بن بارنز، پیتر ولر و اسی دیویس جزو چهره‌هایی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی خواهند کرد. در پشت دوربین، کارگردانان شناخته‌شده‌ای مانند جنیفر کنت، پانوس کوزماتوس، وینچنزو ناتالی، آنا لیلی امیرپور، کاترین هاردویک و دیوید پریور حضور خواهند داشت. نویسندگان سریال Cabinet of Curiosities عبارت‌اند از: دیوید اس. گویر، لی پترسون و خود دل تورو.

نتفلیکس همچنین خلاصه داستان این مجموعه موردانتظار را منتشر کرده است: «گیرمو دل تورو در سریال Cabinet of Curiosities مجموعه‌ای از داستان‌های ژانری را تعریف می‌کند که برای به چالش کشیدن مفاهیم سنتی ما درباره وحشت شکل گرفته‌اند. این هشت داستان پیچیده و هولناک (از جمله دو اثر اصلی دل تورو) توسط تیمی از نویسندگان و کارگردانان که شخصاً توسط دل تورو انتخاب شده‌اند جان خواهند گرفت.»

مدت زیادی است که طرفداران نتفلیکس و دوست‌داران این کارگردان موفق مکزیکی، منتظر سریال جدید او هستند. مجموعه‌ای که اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ ‌معرفی شد و از آن زمان تا به‌ امروز، اخبار بسیار کمی درباره‌اش منتشر شده است. با این حال، مراحل تولید سریال Cabinet of Curiosities هم‌اکنون در تورنتو دنبال می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

تریلر رسمی فصل دهم سریال American Horror Story را تماشا کنید

گیرمو دل تورو در مقام کارگردان، دو فیلم جدید نیز در راه دارد. تریلر مهیج او به نام «کوچه کابوس» با بازی بردلی کوپر و کیت بلانشت، در ماه دسامبر اکران خواهد شد. او همچنین در حال ساخت یک انیمیشن استاپ موشن جدید با اقتباس از پینوکیو برای نتفلیکس به سر می‌برد. صداپیشگی این اثر را ایوان مک‌گرگور، تیلدا سوئینتن، کریستوف والتز، جان تورتورو و تیم بلیک نلسون بر عهده خواهند داشت. «پینوکیو» هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

نظر شما درباره سینمای دل تورو و سریال جدید او چیست؟ آیا این کارگردان صاحب سبک در تلویزیون هم می‌تواند موفق ظاهر شود یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

منبعGamespotمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.