تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر : 64306

جدیدترین تریلر سریال Peacemaker را تماشا کنید

جدیدترین تریلر سریال Peacemaker را تماشا کنید

جدیدترین تریلر سریال Peacemaker را تماشا کنید جدیدترین تریلر سریال Peacemaker با ژانر ابرقهرمانانه و بازی جان سینا منتشر شد. این سریال در واقع اسپین-اف سریالی به نام جوخه انتحار است.

در س..

جدیدترین تریلر سریال Peacemaker را تماشا کنید

جدیدترین تریلر سریال Peacemaker با ژانر ابرقهرمانانه و بازی جان سینا منتشر شد. این سریال در واقع اسپین-اف سریالی به نام جوخه انتحار است.

در سال ۲۰۲۲ فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری حول محور ابرقهرمانان مارول و دی‌سی اکران و پخش خواهد شد. سریال Peacemaker با بازی جان سینا یکی از مهم‌ترین‌های آن‌هاست.

این سریال که سه قسمت آن در چند هفته آینده از سرویس HBO Max پخش می‌شود، به ماجراجویی‌های پیس میکر یا همان کریستوفر اسمیت با بازی جان سینا می‌پردازد. داستان سریال پیس میکر به وقایع بعد از فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) مربوط می‌شود.

وظیفه‌ی ساخت سریال Peacemaker به جیمز گان سپرده شده است که او را بیشتر به‌خاطر ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان»، «نگهبانان کهکشان بخش ۲» و «جوخه انتحار» به خاطر می‌آوریم.

جیمز گان درباره‌ی ساخت این سریال بیان کرده است:

من برای ساخت اسپین-اف (نسخه فرعی) جوخه انتحار بسیار هیجان‌زده بودم. به نظرم شخصیت پیس میکر پتانسیل این را دارد که سریال اختصاصی خود را داشته باشد و به همین خاطر سراغ این مجموعه رفتم.

نظر شما درباره‌ی این مجموعه چیست؟ آیا سریال‌های ابرقهرمانی را دنبال می‌کنید؟

تهیه شده در وبسایت گجت نیوزمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.