تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 605696

جابه‌جایی هزاران بیت کوین در بازار؛ آیا نهنگ‌ها قصد ایجاد یک تله خرسی را دارند؟

جابه‌جایی هزاران بیت کوین در بازار؛ آیا نهنگ‌ها قصد ایجاد یک تله خرسی را دارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه نهنگ‌های بیت کوین حجم زیادی از این ارز دیجیتال را به صرافی کوین‌بیس منتقل کرده‌اند. با توجه به وجود امید به تایید زودهنگام ETF اسپات بیت کوین، احتمال ایجاد یک تله خرسی، بسیار بالا است.حساب کاربری WhaleAlert، روز سه‌شنبه ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳، در شبکه اجتماعی X عنوان کرد که نهنگ‌های بیت‌کوین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نهنگ‌های بیت کوین حجم زیادی از این ارز دیجیتال را به صرافی کوین‌بیس منتقل کرده‌اند. با توجه به وجود امید به تایید زودهنگام ETF اسپات بیت کوین، احتمال ایجاد یک تله خرسی، بسیار بالا است.
حساب کاربری WhaleAlert، روز سه‌شنبه ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳، در شبکه اجتماعی X عنوان کرد که نهنگ‌های بیت‌کوین در مدت چند ساعت در مجموع نزدیک به ۱۲۰۰۰ کوین را طی چند تراکنش منتقل کرد‌ه‌اند.
با توجه به این که چنین نقل و انتقالاتی عموماً منجر به ایجاد احساسات نزولی می‌شود، سرمایه‌گذارانی که ریسک‌گریز هستند، در چنین شرایطی در تله خرسی گرفتار شده و اقدام به فروش دارایی‌ خود می‌کنند. کاهش قیمتی که در پی فروش حاصل می‌شود، فرصت مناسبی برای خرید به وجود می‌آورد.

در همین راستا، چاد استین‌گرابر، یکی از علاقه‌مندان حوزه ارزهای دیجیتال، بیان داشت که تصمیم‌گیری درباره تایید احتمالی ETF اسپات بیت‌کوین در اوایل روز جمعه، ۲۹ دسامبر، این سناریو را تایید می‌کند.
اخیراً شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) درخواست ETF اسپات بیت کوین خود را به نحوی اصلاح کرده که طبق گفته کارشناسان، احتمال تایید آن توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده افزایش یافته است. البته این احتمال وجود دارد که SEC، تایید ETF این شرکت را تا ۱۰ ژانویه به تاخیر بیندازد تا درخواست‌ سایر شرکت‌ها را نیز بررسی کرده و نتیجه را به صورت یکجا ارائه نماید. باید دید که روند حرکت قیمت بیت کوین تا روز جمعه و پس از تایید چگونه خواهد بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته جابه‌جایی هزاران بیت کوین در بازار؛ آیا نهنگ‌ها قصد ایجاد یک تله خرسی را دارند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.