تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 64936

تصویر منتشر شده از قاب گوشی Redmi K50 Pro ، طراحی دوربین آن را فاش می‌کند

تصویر منتشر شده از قاب گوشی Redmi K50 Pro ، طراحی دوربین آن را فاش می‌کند

تصویر منتشر شده از قاب گوشی Redmi K50 Pro ، طراحی دوربین آن را فاش می‌کند شیائومی در حال کار روی ردمی K50 است و حالا شاهد لو رفتن تصاویر قاب گوشی Redmi K50 Pro هستیم که طراحی دوربین آن را ن..

تصویر منتشر شده از قاب گوشی Redmi K50 Pro ، طراحی دوربین آن را فاش می‌کند

شیائومی در حال کار روی ردمی K50 است و حالا شاهد لو رفتن تصاویر قاب گوشی Redmi K50 Pro هستیم که طراحی دوربین آن را نشان می‌دهد.

شیائومی احتمالا در فروردین ماه از سری ردمی K50 رونمایی خواهد کرد که شامل ۴ گوشی مختلف می‌شود. حالا تصاویر یک قاب محافظ که ظاهرا به گوشی Redmi K50 Pro تعلق دارد، در اینترنت منتشر شده است. این قاب نشان می‌دهد که باید انتظار یک طراحی دوربین کاملا جدید را داشته باشیم.

گوشی Redmi K50 Pro
گوشی Redmi K50 Pro

البته کمی پس از انتشار تصویر قاب محافظ، وب‌سایت Xiaomiui رندر‌ گوشی مورد بحث را نیز منتشر کرد. با توجه به این تصویر، طراحی کلی ردمی K50 پرو شبیه به شیائومی Civi خواهد بود؛ اما بخش دوربین سه‌گانه آن همانند سری X60 ویوو به صورت مثلثی طراحی شده است.

ردمی کی ۵۰ پرو از حسگر اثر انگشت در بدنه کناری خود بهره خواهد بود. البته این لزوما بدین معنی نیست که این گوشی به یک پنل LCD مجهز شده است؛ زیرا شیائومی معمولا به استفاده از نمایشگر‌های امولد در گوشی‌های خود علاقه دارد و در سری ردمی K40 نیز حسگر اثر انگشت را در بدنه کناری قرار داده بود.

گوشی Redmi K50 Pro

بر اساس اخبار منتشر شده، این گوشی به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن +Full HD مجهز خواهد شد و از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. در بالای قاب محافظ این گوشی، چند بریدگی برای میکروفون حذف نویز، یک اسپیکر کوچک و فرستنده مادون قرمز دیده می‌شود.

در گوشی Redmi K50 Pro هیچ خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست و کاربران مجبورند با درگاه USB-C تمامی نیاز‌های خود را برطرف کنند.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.