تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر : 64624

تحلیلی بر عملکرد دوج کوین و شیبا اینو در سال ۲۰۲۲

تحلیلی بر عملکرد دوج کوین و شیبا اینو در سال ۲۰۲۲

تحلیلی بر عملکرد دوج کوین و شیبا اینو در سال ۲۰۲۲ دوج کوین و شیبا اینو در سال ۲۰۲۱ به میزان چشمگیری رشد پیدا کردند و به یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌ها تبدیل شدند، اما عملکرد آنها در سال ۲۰۲۲..

تحلیلی بر عملکرد دوج کوین و شیبا اینو در سال ۲۰۲۲

دوج کوین و شیبا اینو در سال ۲۰۲۱ به میزان چشمگیری رشد پیدا کردند و به یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌ها تبدیل شدند، اما عملکرد آنها در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

یکی از کارشناسان مطرح بازارهای مالی عنوان کرد دوج کوین و شیا اینو به همراه بسیاری از آلت کوین‌ها در سال ۲۰۲۲ عملکرد خوبی را نخواهند داشت. وی تاکید کرد روند بازار ارزهای دیجیتالی در سال ۲۰۲۲ نزولی خواهد بود، اما بیت کوین کمترین آسیب تجربه خواهد کرد.

احتمال عدم رشد دوج کوین و شیبا اینو

کریستوفر وچیو (Christopher Vecchio)، استراتژیست ارشد موسسه سرمایه‌گذاری IG Group در خصوص وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در سال جدید میلادی عنوان کرد شیا اینو و دوج کوین در سال ۲۰۲۲ عملکرد قیمتی خوبی را تجربه نخواهند کرد. البته امکان دارد قیمت این میم کوین‌ها با حمایت‌ها و توییت‌های افرادی مانند ایلان ماسک روند رو به رشدی را تجربه کند.

این تحلیل‌گر مشهور تاکید کرد قیمت بیت کوین نیز احتمالا در سال ۲۰۲۲ کاهش پیدا می‌کند، اما این رمزارز محبوب نسبت به سایر ارزهای دیجیتالی کمترین آسیب را تجربه خواهد کرد. طبق پیش‌بینی این تحلیل‌گر، سقوط قیمت آلت کوین‌ها و میم کوین‌ها در سال ۲۰۲۲ عمیق و عمیق‌تر خواهد شد.

کریستوفر وچیو بر این باور است بیت کوین و به طور کلی تمام بازار رمزارزها با بحران باور سرمایه‌گذاران مواجه است. در واقع این بحران از زمانی شروع شد که افرادی نظیر تام لی (Tom Lee)، تحلیلگر شرکت تحقیقاتی فانداستارت (Fundstart) و سایر تحلیلگران برای بیت کوین هدف ۱۰۰ هزار دلاری را پیش‌بینی کرده بودند، اما بیت کوین موفق به تحقق این هدف نشد. همچنین تراکنش‌های درون زنجیره‌ای و تعداد کیف پول‌های فعال نیز کاهش پیدا کرده است.

گفتنی است سال ۲۰۲۱ برای بیت کوین با قیمت ۴۶ هزار و ۴۳۹ دلار به پایان رسید که چنین رقمی بیشترین قیمت بیت کوین در انتهای یک سال میلادی محسوب می‌شود، اما قیمت این رمزارز محبوب نسبت به اوج قیمتی خود که در سال ۲۰۲۱ به ثبت رسید حدود ۳۱.۴۷ درصد کاهش یافته است. در حالی که بسیاری از فعالان انتظار قیمت‌های ۶ رقمی را برای بیت کوین داشتند، اما اکنون بسیار دلسرد شده‌اند.

این تحلیلگر با اعلام اینکه قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ بیشتر از تصور اصلاح خواهد شد گفت هرچند سال ۲۰۲۱ برای بیت کوین سال پر تحرکی بود، اما انتظار می‌رود زیاد سال ۲۰۲۲ برای رمزارزها بسیار متفاوت باشد. کریستوفر وچیو با اشاره به کاهش انگیزه سرمایه‌گذاران برای قبول ریسک پیش‌بینی کرد به‌زودی میزان تمایل آنها برای انجام معاملات پرخطر کاهش پیدا می‌کند.

منبعu.todayمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.