تاریخ انتشار : جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر : 37926

به روزرسانی گلکسی واچ سامسونگ منتشر شد

به روزرسانی گلکسی واچ سامسونگ منتشر شد

به روزرسانی گلکسی واچ سامسونگ منتشر شدانتظار داشتیم که سامسونگ پس از کنار گذاشتن سیستم‌عامل ویر او اس (نام اندروید ویر به ویر او اس تغییر داده شده بود)، دیگر از این سیستم عامل استفاده نکند و در سال ۲۰۲۱، به گروه شرکای شرکت گوگل بازگردد. اما ظاهراً اینگونه نیست و این امر بسیار تعجب‌آور است. عجیب بودن چنین رویدادی به این دلیل است که به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند در جهان یعنی سامسونگ، وقت، پول و منابع زیادی را روی پلتفرم نرم‌افزاری ساعت هوشمند خود سرمایه‌گذاری کرده است تا بتواند یک محصول بسیار موفق از سری گلکسی واچ ایجاد کند که به نظر می‌رسد سرانجام بتوان از آن به‌عنوان یک رقیب جدی برای اپل واچ نام برد.
اگر این شرکت به‌طور ناگهانی تصمیم گرفت که تمرکز خود را بر روی تایزن کنار بگذارد، بسیاری از محصولات و موارد مربوط به آن‌ها می‌تواند به‌شدت تغییر کند. اما در حال حاضر، پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ حتی با وجود اپل، هنوز بی‌نظیر است.
تنها چند هفته بعد از اینکه گلکسی واچ ۳ برخی از به‌روزرسانی‌های غیرمعمول را با الهام از مدل قدیمی و کمی ناشناخته واچ اکتیو ۲ دریافت کرد، گزارش ..

به روزرسانی گلکسی واچ سامسونگ منتشر شد

انتظار داشتیم که سامسونگ پس از کنار گذاشتن سیستم‌عامل ویر او اس (نام اندروید ویر به ویر او اس تغییر داده شده بود)، دیگر از این سیستم عامل استفاده نکند و در سال ۲۰۲۱، به گروه شرکای شرکت گوگل بازگردد. اما ظاهراً اینگونه نیست و این امر بسیار تعجب‌آور است. عجیب بودن چنین رویدادی به این دلیل است که به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند در جهان یعنی سامسونگ، وقت، پول و منابع زیادی را روی پلتفرم نرم‌افزاری ساعت هوشمند خود سرمایه‌گذاری کرده است تا بتواند یک محصول بسیار موفق از سری گلکسی واچ ایجاد کند که به نظر می‌رسد سرانجام بتوان از آن به‌عنوان یک رقیب جدی برای اپل واچ نام برد.

اگر این شرکت به‌طور ناگهانی تصمیم گرفت که تمرکز خود را بر روی تایزن کنار بگذارد، بسیاری از محصولات و موارد مربوط به آن‌ها می‌تواند به‌شدت تغییر کند. اما در حال حاضر، پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ حتی با وجود اپل، هنوز بی‌نظیر است.

تنها چند هفته بعد از اینکه گلکسی واچ ۳ برخی از به‌روزرسانی‌های غیرمعمول را با الهام از مدل قدیمی و کمی ناشناخته واچ اکتیو ۲ دریافت کرد، گزارش شده است که ساعت هوشمند اصلی گلکسی واچ سامسونگ به‌روزرسانی دریافت کرده است که بسیاری از قابلیت‌های مفید و کاربردی تایزن ۵٫۵ را به کاربران ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی در بسیاری از مناطق به‌ویژه در ایالات متحده منتشر شده است.

به علت محدودیت‌های سخت‌افزاری، به‌روزرسانی جدید تمام قابلیت‌های نسخه‌های جدید گلکسی واچ را به این دستگاه اضافه نمی‌کند

گلکسی واچ سامسونگ

جای تعجب نیست که این آخرین نسخه این سیستم‌عامل قبلاً در گلکسی واچ اکتیو ۲ و واچ ۳ منتشر شده بود و از نظر سخت‌افزاری، نسل اول گلکسی واچ تمام وظایفی را که محصولات جانشینش می‌توانند انجام دهند را نمی‌تواند انجام دهد. اما برخی از ویژگی‌های نسخه جدید برای این دستگاه نسبتاً قدیمی ارائه شده است. اکنون، برای دارندگان این دو ساعت جدید، برخی از این قابلیت‌ها بدون شک آشنا به نظر می‌رسند.

ویژگی جدیدی با نام سیستم «اعلان پیشرفته» به گلکسی واچ اصلی اضافه شده است که می‌تواند نه تنها متن (که البته این ویژگی نسبتاً قدیمی است)، بلکه تصاویر برنامه‌های مختلف گپ و همچنین AR اموجی و بیتموجی را که از طریق برنامه دستیار صوتی به هدست متصل به مچ دست شما ارائه و آن را نمایش دهد. اکنون، اطلاعات ضبط‌شده مربوط به دویدن و سایر انواع تمرینات ورزشی را می‌توانید مشاهده کنید. بهبود کلی پایداری سیستم‌عامل و اطمینان یافتن از اینکه سیستم وظایف مختلف را به‌درستی انجام می‌دهد و سایر تنظیمات کوچک مانند ضبط صفحه‌نمایش و عملکردهای نظارت بر دویدن یا سوارکاری در این به‌روزرسانی جدید به گلکسی واچ اصلی سامسونگ اضافه شده است.

حجم این به‌روزرسانی جدید حدود ۲۹۰ مگابایت است. آخرین به‌روزرسانی در فوریه سال ۲۰۲۰ عرضه شده بود. به‌روزرسانی قبلی سیستم‌عامل نسبتاً کوچک اما به همان اندازه مهم بود. پشتیبانی سامسونگ از گلکسی واچ اصلی که نزدیک به سه سال از عمر آن گذشته است، قابل تحسین است. البته این موضوع به دلیل آن است که طول عمر دستگاه‌های پوشیدنی بیشتر از طول عمر دستگاه‌هایی است که کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی به استفاده از آن‌ها عادت کرده‌اند.

به هر حال، گلکسی واچ اصلی سامسونگ که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، هنوز هم می‌تواند از بسیاری از خرده‌فروشان بزرگ در ایالات متحده خریداری شود. امروز می‌توانید این دستگاه پوشیدنی را از Best Buy با قیمت ۴۶ دلار و با تخفیف ۱۸۹ دلار از Best Buy خریداری کنید. گلکسی واچ اصلی سامسونگ بعد از سال‌ها، هنوز هم عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.