تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۱۹
کد خبر : 603565

بلک‌راک دوباره بازار را تکان داد؛ این‌بار با راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم!

بلک‌راک دوباره بازار را تکان داد؛ این‌بار با راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه اواخر روز گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بلک‌راک (BlackRock)، غول مدیریت دارایی جهان، نهادی به نام iShares Ethereum Trust را در بخش شرکت‌های ایالت دلاویر (Delaware) آمریکا ثبت کرده است. به دنبال انتشار این خبر، تحلیلگران خاطرنشان کردند که این شرکت یک هفته قبل از درخواست خود برای راه‌اندازی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اواخر روز گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بلک‌راک (BlackRock)، غول مدیریت دارایی جهان، نهادی به نام iShares Ethereum Trust را در بخش شرکت‌های ایالت دلاویر (Delaware) آمریکا ثبت کرده است. به دنبال انتشار این خبر، تحلیلگران خاطرنشان کردند که این شرکت یک هفته قبل از درخواست خود برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ماه ژوئن هم ثبت‌نام مشابهی را انجام داده بود.
لازم به ذکر است که بسیاری از شرکت‌ها به دلیل محیطی مناسب که شامل مزایای مالیاتی و حمایت‌های قانونی است، در دلاویر ثبت‌نام می‌کنند. در واقع، حدود ۶۰ درصد از ۵۰۰ شرکت فورچون (Fortune) در آنجا ثبت شده‌اند.

از این رو، اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، اظهار داشت که بلاک‌راک با این اقدام، اولین گام را برای ثبت درخواست برای ETF اتریوم برداشته است.
کمی پس از آن و با توجه به فرم 19b-4 که توسط بورس نزدک در تاریخ ۹ نوامبر به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده ارسال شده، گزارش شد که برنامه‌های بلک‌راک برای راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم تأیید شده است. طبق گزارش‌ها، نزدک فرم 19b-4 را به نمایندگی از شرکت بلک‌راک برای یک ETF پیشنهادی به نام iShares Ethereum Trust به کمیسیون SEC ارسال کرده است.
در همین حال، شرکت‌های دیگری هم علاقه خود را برای ثبت و راه‌اندازی ETF اتریوم نشان داده‌اند. برای مثال، شرکت گری‌اسکیل ماه گذشته درخواست تبدیل صندوق تراست اتریوم خود به یک ETF اسپات را ارائه داد.
به دنبال انتشار این اخبار، قیمت اتریوم از مرز ۲،۱۰۰ دلار گذشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بلک‌راک دوباره بازار را تکان داد؛ این‌بار با راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.