تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر : 61136

با پول دیگنیتی ، می‌توان این خودروهای جذاب را در بازار ایران خرید

با پول دیگنیتی ، می‌توان این خودروهای جذاب را در بازار ایران خرید

با پول دیگنیتی ، می‌توان این خودروهای جذاب را در بازار ایران خریدمشتریان می‌توانند شاسی بلند دیگنیتی را با بودجه حدود ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار ایران خریداری کنند، اما با پول این خودرو چین..

دیگنیتیبا پول دیگنیتی ، می‌توان این خودروهای جذاب را در بازار ایران خرید

مشتریان می‌توانند شاسی بلند دیگنیتی را با بودجه حدود ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار ایران خریداری کنند، اما با پول این خودرو چینی چه خودروهای دیگری را می‌توان خرید؟

مشتریان ایرانی می‌توانند با بودجه‌ای حدود ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار ایران خودرو دیگنیتی را که به تازگی توسط شرکت بهمن موتور به بازار عرضه شده را خریداری کنند، اما اگر از این خودرو چینی خوشتان نمی‌آید و خودروهایی چون کیا اسپورتیج یا هیوندای سانتافه ۴ سیلندر نیز از لحاظ قدرت نتوانستند نظرتان را به خود جلب کنند، می‌توانید خودروهای کره‌ای قدیمی اما قدرتمند دیگر را انتخاب کنید؛ برای مثال با همین بودجه ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان امکان خرید مدل‌های ۲۰۱۰ یا ۲۱۱ کیا موهاوی ۸ سیلندر، هیوندای وراکروز و کیا سورنتو وجود خواهد داشت. در ادامه شما را با خودروهایی که با پول دیگنیتی می‌توانید بخرید آشنا خواهیم کرد.

این خودروها را با پول دیگنیتی بخرید

کیا موهاوی

دیگنیتی

شرکت کره‌ای کیا شاسی بلند موهاوی را با هدف جذب نگاه مشتریان آمریکایی به بازار ایالات متحده عرضه کرد، اما این پروژه با شکست مواجه شد و کیا تلوراید به عنوان جایگزین آن توانست ماموریت خود را با موفقیت انجام دهد و به فروش خوبی دست پیدا کند، اما کیا موهاوی در بازار ایران جزو معدود خودروهای کره‌ای محبوب محسوب می‌شود. این خودرو نسبت به رقیب ژاپنی خود یعنی تویوتا لندکروزر قیمت کمتری دارد، اما به یک پیشرانه قدرتمند مجهز شده و در بازار می‌توان مدل ۶ سیلندر و مدل ۸ سیلندر آن را خریداری کرد.

مشتریان با بودجه ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانند نسخه ۸ سیلندر سالم آن را پیدا کنند؛ این نسخه قادر است قدرتی برابر با ۳۳۷ اسب بخار و گشتاور ۴۳۸ نیوتن‌متر را به تولید برساند. از این رو با این شاسی بلند در هیچ مسیری با مشکل جدی مواجه نخواهید شد. این شاسی بلند از لحاظ فضایی که ارائه می‌دهد نیز جزو جادارترین شاسی بلندهای بازار محسوب می‌شود که همین موضوع ارزش خرید آن را در مقابل فیدلیتی ۷ نفره افزایش داده است. البته طراحی کابین کیا موهاوی آنچنان جذاب به نظر نمی‌رسد و در آن آپشن‌هایی چون نویگیشن، دوربین ۳۶۰، ترمز پارک برقی، ضدواژگونی، اتوپارک، سنسور باران و سنسور جلو نیز وجود ندارد.

هیوندای وراکروز

دیگنیتی

هیوندای وراکروز که با نام IX55 نیز شناخته می‌شود روی پلتفرم سانتافه توسعه پیدا کرده و فقط در یک نسل تولید و به بازار عرضه شده است، اما همچنان این خودرو در ایران محبوبیت دارد؛ به گونه‌ای که بسیاری بر این باورند شرکت هیوندای دیگر موفق به ساخت چنین شاسی بلند خوبی نشده است. در حالی که کیا موهاوی از ظاهری آفرودی بهره می‌برد و کوبش سیستم تعلیق آن در شهر برای سرنشینان آزاردهنده است، اما هیوندای وراکروز دارای ظاهری جذاب بوده و از لحاظ سواری یک شاسی بلند مطلوب در شهر به‌شمار می‌رود.

این خودرو از سری موتورهای لامبدای هیوندای بهره می‌برد که در آمریکا به تولید رسیده و به موتور جنسیس کوپه نیز شباهت دارد. موتور هیوندای وراکروز قادر است قدرتی برابر با ۲۶۴ اسب بخار و گشتاور ۳۴۸ نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس ۶ سرعت اتوماتیک ساخت آیسن نیز قدرت تولیدی را به تمام چرخ‌ها منتقل خواهد کرد. از آپشن‌های این خودرو نیز می‌توان به کی‌لس، کول‌باکس، تهویه اتوماتیک دوگانه، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف برقی و سیستم صوتی اینفینیتی اشاره کرد، اما این خودرو از دوربین دید عقب بهره نمی‌برد و همچنین سروصداری کابین نیز جزو شایع‌ترین مشکلات آن محسوب می‌شود.

کیا سورنتو

دیگنیتی

نسل دوم کیا سورنتو با کد XM حدود یک سال بعد از عرضه جهانی تحت مدل ۲۰۱۰ به بازار ایران عرضه شد. این خودرو نسبت به نسل اول خود از لحاظ ابعاد بزرگتر شده و طراحان ظاهر ساده و کاربردی آن را با تغییرات گسترده‌ای همراه کرده بودند. این خودرو نسبت به سانتافه CM سواری اسپرت‌تری را ارائه می‌دهد و سفتی سیستم تعلیق نیز بیشتر شده است.

موتور ۶ سیلندر ۱.۵ لیتری این خودرو که با سانتافه CM مشترک است می‌تواند قدرتی برابر با ۲۷۷ اسب بخار و گشتاور ۳۳۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. البته سورنتو با وزن ۱۶۷۵ کیلوگرمی خود از سانتافه ۱۹۰۰ کیلوگرمی از شتاب بهتری بهره می‌برد. نسل دوم کیا سورنتو از لحاظ آپشن با نسل قبلی خود شباهت زیادی دارد، اما شرکت سازنده برای نسل دوم آن ۴ آپشن جدید شامل سردکن صندلی راننده، سقف پانوراما، شیب سنج (DBC) و کی‌لس استارتر را نیز در نظر گرفته است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.