تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۳۲
کد خبر : 66765

ایرانسل برای نقطه های سبز به مشترکان پاداش می‌دهد

ایرانسل برای نقطه های سبز به مشترکان پاداش می‌دهد

ایرانسل برای نقطه های سبز به مشترکان پاداش می‌دهدایرانسل بابت خرید محصولات و خدمات دیجیتال دارای نقطه های سبز در فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا اپلیکیشن ایرانسل من، به مشترکان پاداش می‌دهد.
حتما در هنگام..

ایرانسل برای نقطه های سبز به مشترکان پاداش می‌دهد

ایرانسل بابت خرید محصولات و خدمات دیجیتال دارای نقطه های سبز در فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا اپلیکیشن ایرانسل من، به مشترکان پاداش می‌دهد.

حتما در هنگام خرید محصولات و خدمات دیجیتال در فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، نقطه‌های سبز رنگ در کنار برخی از آنها را دیده‌اید. حالا خبر خوب اینجاست که ایرانسل بابت این نقطه های سبز به مشترکان خود پاداش می‌دهد. اما نقطه های سبز رنگ در کنار بعضی از محصولات و خدمات دیجیتال ایرانسل چیست و ایرانسل چه پاداشی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است؟

ایرانسل اعلام کرد به منظور کمک به رشد و توسعه کسب و کارهای دیجیتال، درصدی از مبلغ خرید محصولات و خدمات دیجیتال دارای نشان ویژه «نقطه سبز» را به عنوان پاداش در قالب اعتبار کیف پول دیجیتال ایرانسلی به مشترکان خود که آنها را خریداری می‌کنند، می‌دهد و مشترکان از این اعتبار می‌توانند برای خرید محصولات و خدمات مختلف دیجیتال بهره ببرند.

نقطه های سبز چیست و کجا هستند؟

وقتی برای خرید محصولات و خدمات به فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا سوپر اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید، نقطه های سبز کوچکی را در کنار بعضی از آنها مشاهده می‌کنید که این نقطه‌ها نشان‌دهنده وجود پاداش در صورت خرید آنلاین آن محصول یا سرویس هستند. اگر شما هر یک از این محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا سوپر اپلیکیشن ایرانسل من خریداری کنید، درصدی از مبلغ خرید بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده به عنوان پاداش به کیف پول دیجیتال ایرانسلی شما برمی‌گردد که از این اعتبار می‌توانید برای خرید آنلاین محصولات و خدمات متنوع دیجیتال در دفعات بعدی استفاده کنید.

با خرید آنلاین سیم کارت ۱۳۰ هزار تومان پاداش بگیرید

اگر در فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، یکی از سیم کارت های دائمی یا اعتباری تلفن همراه ایرانسل را خریداری کنید، ۱۳۰ هزار تومان پاداش دریافت خواهید کرد. این پاداش به محض فعال کردن سیم کارت خریداری شده در قالب اعتبار به کیف پول دیجیتال شما واریز می‌شود. همچنین در صورتی که یک سیم کارت دائمی بخرید، این سیم کارت با هزینه حمل رایگان به دست شما خواهد رسید.

قابل ذکر است که این پاداش فقط شامل خرید سیم کارت دائمی یا اعتباری تلفن همراه ایرانسل می‌شود و در صورتی که سیم کارت اینترنت ثابت TD-LTE را خریداری کنید نمی‌توانید از این پاداش بهره ببرید.

کیف پول دیجیتال ایرانسل

شما در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانید به کیف پول دیجیتال ایرانسل دسترسی داشته باشید. پاداش‌های واریز شده و اعتبار موجود در این کیف پول دیجیتال برای خرید محصولات و خدمات متنوع دیجیتال که در این اپلیکیشن موجود هستند قابل استفاده خواهد بود. از جمله این خدمات می‌توان به خرید بسته اینترنت، بسته مکالمه، بسته پیامکی ایرانسل، آهنگ پیشواز، پیام پیشواز و بازار جامع محتوای چارخونه (برنامه، بازی، فیلم، کتاب، موسیقی، کتاب صوتی و…) اشاره کرد.

ایرانسل اعلام کرده در آینده نزدیک می‌توانید از اعتبار کیف پول دیجیتال ایرانسل برای خرید از کسب و کارهای متنوع دیجیتال که در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من حاضر هستند، استفاده کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.