تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 608165

افزایش ۳۰۰ درصدی پذیرش بیت کوین توسط کسب‌وکارهای سراسر جهان در سال ۲۰۲۳!

افزایش ۳۰۰ درصدی پذیرش بیت کوین توسط کسب‌وکارهای سراسر جهان در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه طبق گزارش‌ها، سال گذشته افزایش قابل‌توجه ۳۰۰ درصدی در تعداد کسب‌وکارهایی که فعالانه از پرداخت‌های رمزارزی استقبال کرده‌اند، مشاهده شده است. این افزایش پذیرش دارایی‌های دیجیتال توسط کسب‌وکارها، بر تغییر چشمگیر در دورنمای معاملات دیجیتال تأکید داشته و روند گسترده‌تر ادغام ارزهای دیجیتال در معاملات اصلی را روشن می‌کند.بر اساس جدیدترین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارش‌ها، سال گذشته افزایش قابل‌توجه ۳۰۰ درصدی در تعداد کسب‌وکارهایی که فعالانه از پرداخت‌های رمزارزی استقبال کرده‌اند، مشاهده شده است. این افزایش پذیرش دارایی‌های دیجیتال توسط کسب‌وکارها، بر تغییر چشمگیر در دورنمای معاملات دیجیتال تأکید داشته و روند گسترده‌تر ادغام ارزهای دیجیتال در معاملات اصلی را روشن می‌کند.
بر اساس جدیدترین داده‌ها، تا پایان سال ۲۰۲۳، ۶۱۲۶ کسب‌وکار (رستوران، مغازه و سایر خدمات) بیت‌کوین (BTC) را پذیرفته‌اند که رقم مذکور از ۲۲۰۷ کسب‌وکار در ابتدای سال، افزایش قابل‌توجهی داشته است. در همین حال، کسب‌وکارهای بیشتری در آمریکای مرکزی و جنوبی BTC را می‌پذیرند و درصد پذیرش این رمزارز توسط کسب‌وکارها در آفریقا و آسیا کمتر است. تعداد خرده‌فروشانی هم که از کریپتوها استقبال می‌کنند، نیز در ایالات متحده و اروپا بیشتر از سایر نقاط بود.

فیلیپین دارای بیشترین تعداد کسب‌وکارهایی است که بیت‌کوین را در جنوب شرقی آسیا می‌پذیرند. در ژوئن سال گذشته، یک شرکت فین‌تک پرداخت مستقر در فیلیپین اعلام کرد که به بیش از ۴۰۰ شرکت کوچک در جهت پذیرش BTC برای پردازش و پرداخت کمک خواهد کرد که این امر، اقتصاد دیجیتال این کشور را متحول می‌کند. بر این اساس، نمایندگانی در چین، هند یا روسیه در همان منطقه جنوب شرقی آسیا وجود نداشت.
بر اساس نتایج یک نظرسنجی، تعداد قابل توجهی از کسب‌وکارهایی که دارایی‌های رمزارزی را پذیرا هستند، پس از دریافت ارزهای دیجیتال تمایل به فروش مجدد آن‌ها در بازار کریپتو را نشان داده‌اند. این مسئله نشان می‌دهد که ممکن است روند تبدیل فوری رمزارز به جای هولد کردن آن وجود داشته باشد. همچنین، افزایش قابل توجه خرده‌فروشان پذیرنده بیت‌کوین در سراسر جهان نشان از محبوبیت ارزهای دیجیتال در نقاط مختلف جهان دارد.
پذیرش ارز‌های دیجیتال در محل فروش، مزایای زیادی را به کسب‌وکارها می‌دهد. این امر معمولاً شامل کارمزدهای تراکنش کمتر، در حد ۱ درصد ارزش تراکنش است که در مقایسه با هزینه‌های بالای مربوط به پردازش کارت اعتباری، رقم ناچیزی است. همچنین، تراکنش‌های رمزارزها، همانند پول نقد، قطعی بوده و از کسب‌وکارها در برابر بازپرداخت وجه و تقلب در پرداخت محافظت می‌کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش ۳۰۰ درصدی پذیرش بیت کوین توسط کسب‌وکارهای سراسر جهان در سال ۲۰۲۳! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.