تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 604673

استخرهای استیکینگ در شیباریوم راه‌اندازی می‌شوند! منتظر پرواز SHIB باشیم؟

استخرهای استیکینگ در شیباریوم راه‌اندازی می‌شوند! منتظر پرواز SHIB باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیبا اینو اخیراً بار دیگر توجه علاقه‌مندان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است؛ زیرا تیم توسعه‌دهنده روز دوشنبه از همکاری استراتژیک دیگری با پروژه هوش مصنوعی Bad Idea AI خبر داد. این مشارکت، ادغام یک استخر جدید در MARSWAP، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) ساخته‌شده بر بستر شبکه شیباریوم،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو اخیراً بار دیگر توجه علاقه‌مندان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است؛ زیرا تیم توسعه‌دهنده روز دوشنبه از همکاری استراتژیک دیگری با پروژه هوش مصنوعی Bad Idea AI خبر داد. این مشارکت، ادغام یک استخر جدید در MARSWAP، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) ساخته‌شده بر بستر شبکه شیباریوم، را تسهیل می‌کند. این اطلاعیه روز دوشنبه ۱۱ دسامبر منتشر شد.
بر اساس این اطلاعیه، Bad Idea AI به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای افزایش پذیرش شیباریوم، در صرافی غیرمتمرکز Marswap مجموعه‌ای از استخرهای استیکینگ BAD را برپا می‌کند. علاوه بر این، این همکاری به عنوان گامی برای انتقال استخرها از پلتفرم دیفای هوش مصنوعی Bad Idea AI به صرافی غیرمتمرکز Marswap مطرح می‌شود. این ابتکار با هدف اصلی افزایش استفاده از شبکه شیباریوم صورت می‌گیرد.
طبق اطلاعیه، استخر استیکینگ BAD در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده، آغاز خواهد شد. این پروژه غیرمتمرکز، بیشتر بر نیاز به حذف استیکینگ رمزارزها در پلتفرم دیفای و استیک دارایی‌ها در صرافی غیرمتمرکز Marswap تأکید می‌کند.

قیمت شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قابل توجه ۶.۰۱ درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۹۶۰۵ دلار معامله می‌شود. با این حال، در طوفان پیشرفت‌های این توکن طی هفته گذشته، قیمت هفتگی شیبا ۳.۵۸ درصد افزایش یافت. این جهش هفتگی با افزایش ماهانه ۳ درصد همراه بود. با این حال، توکن SHIB همچنان چشم‌انداز مثبتی را برای آینده نشان می‌دهد.
علی مارتینز، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، اخیراً حرکت صعودی SHIB را به چالش کشید. این تحلیلگر رمزارز، تجمع عظیم ۴۲۲ تریلیون SHIB توسط نزدیک به ۹۰۰۰۰ آدرس را نشان داد. این توکن‌ها با قیمت اولیه ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار انباشته شده‌اند. به گفته علی، مقدار زیادی از این ذخایر، در صورت فروش، پتانسیل ایجاد فشار فروش برای SHIB را دارند. اگر این اتفاق بیفتد، بدون شک حرکت صعودی شیبا با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته استخرهای استیکینگ در شیباریوم راه‌اندازی می‌شوند! منتظر پرواز SHIB باشیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.