تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 609334

آکاش و رونین در کوین‌بیس لیست خواهند شد؛ فرصت کسب سود را از دست ندهید!

آکاش و رونین در کوین‌بیس لیست خواهند شد؛ فرصت کسب سود را از دست ندهید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه صرافی کوین بیس قصد دارد دو آلتکوین آکاش نتورک (AKT) و رونین (RON) را به فهرست خود اضافه کند. این تصمیم، تلاش مداوم کوین‌بیس برای گسترش سبد دارایی‌های خود و ارائه تجربه معاملاتی متنوع‌تر و پویاتر به کاربران را نشان می‌دهد. شبکه آکاش، یک بازار غیرمتمرکز محاسبات ابری است. رونین نیز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی کوین بیس قصد دارد دو آلتکوین آکاش نتورک (AKT) و رونین (RON) را به فهرست خود اضافه کند. این تصمیم، تلاش مداوم کوین‌بیس برای گسترش سبد دارایی‌های خود و ارائه تجربه معاملاتی متنوع‌تر و پویاتر به کاربران را نشان می‌دهد.

شبکه آکاش، یک بازار غیرمتمرکز محاسبات ابری است. رونین نیز یک زنجیره جانبی اتریوم محسوب می‌شود که به طور خاص برای بازی‌های بلاکچینی توسعه یافته است.

پس از اعلام این خبر، قیمت AKT و RON طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۵ و ۲.۳۹ درصد افزایش یافته است.coinbase-announces-intention-to-list-these-two-altcoins

معیارهای کوین‌بیس برای فهرست‌ کردن دارایی‌های جدید، سخت‌گیرانه است و بیشتر بر روی انطباق قانونی، امنیت فنی و پایبندی پروژه به استانداردهای پلتفرم تمرکز دارد تا ارزش بازار یا محبوبیت آن پروژه.

این رویکرد کوین‌بیس تضمین می‌کند که تنها دارایی‌های باکیفیت و ایمن در این پلتفرم فهرست می‌شوند و اعتماد و اعتباری را که این صرافی در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است، تقویت می‌کند.

لازم به ذکر است که انتقال و معامله این دو توکن، تا زمانی که به صورت رسمی فهرست نشده‌اند، امکان‌پذیر نخواهد بود.

کوین‌بیس به کاربران هشدار داده است که این دارایی‌ها را زودتر از موعد به حساب‌هایشان واریز نکنند؛ زیرا با انجام این کار، دارایی‌های خود را از دست خواهند داد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آکاش و رونین در کوین‌بیس لیست خواهند شد؛ فرصت کسب سود را از دست ندهید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.