تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۵۴
کد خبر : 69951

آپدیت اندروید ۱۲ با One UI 4.1 Beta برای گلکسی M31 و M32 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۲ با One UI 4.1 Beta برای گلکسی M31 و M32 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۲ با One UI 4.1 Beta برای گلکسی M31 و M32 سامسونگ منتشر شدسامسونگ پس از انتشار آپدیت اندروید ۱۲ و One UI 4 برای بسیاری از گوشی‌های پرچمدار و تعداد زیادی از گوشی‌های میان‌رده‌اش، حالا ای..

آپدیت اندروید ۱۲ با One UI 4.1 Beta برای گلکسی M31 و M32 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ پس از انتشار آپدیت اندروید ۱۲ و One UI 4 برای بسیاری از گوشی‌های پرچمدار و تعداد زیادی از گوشی‌های میان‌رده‌اش، حالا این آپدیت را برای دو میانرده اقتصادی گلکسی M31 و M32 منتشر کرده است.

سامسونگ در سال‌های اخیر در زمینه پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌هایش، پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و حالا یکی از بهترین شرکت‌ها در این زمینه است. این شرکت برای بسیاری از گوشی‌هایش ۳ آپدیت اندروید و ۴ سال پشتیبانی امنیتی فراهم می‌کند. در کنار پشتیبانی طولانی مدت، سامسونگ در زمینه انتشار به موقع آپدیت‌ها هم عملکردی درخشان داشته و حالا نسخه بتا آپدیت One UI 4.1 بر پایه اندروید ۱۲ را برای گلکسی M31 و M32 منتشر کرده است.

سیستم عامل اندروید

نکته قابل توجه درباره این آپدیت، انتشار آن تنها یک روز پس از آپدیت شدن گوشی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۴ به وان یو آی ۴.۱ است. البته آپدیت اندروید ۱۲ گوشی های گلکسی ام ۳۱ و ام ۳۲، فعلا در مرحله آزمایشی است. این یعنی با نصب این آپدیت، باید با مشکلات و ایرادات احتمالی موجود کنار بیایید.

آپدیت اندروید ۱۲ و One UI 4.1 گلکسی M31 و M32 سامسونگ

برای دریافت این آپدیت، نباید از طریق تنظیمات گوشی اقدام کنید. ابتدا باید وارد برنامه Members سامسونگ شوید و سپس برای دریافت آپدیت اندروید ۱۲ و One UI 4.1 در گوشی های گلکسی M31 و M32 ثبت نام کنید. در حال حاضر این بروزرسانی بزرگ فقط برای کاربران هندی در دسترس است اما انتظار داریم در روزها و هفته‌های آینده، کاربران بیشتری به این بروزرسانی دسترسی داشته باشند.

معمولا نسخه بتای بروزرسانی‌ها، مشکلات زیادی دارند و در صورت نصب این آپدیت‌ها، شما در اصل در حال آزمایش کردن این نسخه و پیدا کردن ایرادهایش هستید. معمولا این ایرادها به لگ و باگ‌های مختلف خلاصه می‌شوند اما اگر بدشانس باشید، ممکن است عملکرد گوشی شما به شدت افت کند. حتی در مواردی، روشن نشدن گوشی پس از آپدیت کردن هم در برخی گوشی‌های دیگر گزارش شده است.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52

برای این که به چنین مشکلاتی برنخورید، بهتر است تا زمانی که نسخه پایدار آپدیت اندروید ۱۲ و وان یو آی ۴.۱ برای گوشی های گلکسی M32 و M31 منتشر نشده، سراغ نسخه بتا و آپدیت کردن گوشی نروید.

با توجه به سابقه سامسونگ، احتمالا نسخه پایدار این آپدیت در هفته‌های آینده منتشر شود. همچنین انتشار کامل آپدیت برای تمام رام‌ها، ممکن است حتی تا ماه‌های آینده هم طول بکشد. پس در صورتی که پس از چند هفته این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اید، جای هیچ نگرانی نیست.

ویژگی‌های آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی ام ۳۲ و ام ۳۱

اما اگر می‌خواهید سراغ نصب نسخه بتای آپدیت One UI 4.1 بر پایه اندروید ۱۲ در گوشی های گلکسی ام ۳۲ و M31 بروید، بهتر است بدانید این آپدیت حدود ۲.۱ گیگابایت حجم دارد و فعلا برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است. در کنار نسخه جدید اندروید و وان یو آی، آپدیت جدید این دو گوشی میان‌رده اقتصادی سامسونگ پچ امنیتی ماه مارس را نیز در خود جای داده است. این بروزرسانی در گوشی گلکسی ام ۳۱ این آپدیت با شماره ساخت M315FDDU2ZVB8 و در ام ۳۲ با نام M325FDDU2ZVB4 شناخته می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید: ۸ مورد از بهترین ویژگی های جدید رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ

سامسونگ در هفته‌های آینده، گوشی‌های بیشتری از سری گلکسی ام و گلکسی ای منتشر خواهد کرد. در صورتی که می‌خواهید از برنامه سامسونگ برای انتشار اندروید ۱۲ و One UI 4 مطلع شوید، مطالب گجت نیوز را از دست ندهید.

منبع :GSM Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.